Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

135 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
Edwin
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
159
Lid geworden op:
zo 05 jul 2009, 11:53

Re: Simview Magazine

Bedankt voor alle leuke reacties :D

Op 10 oktober wordt het eerste nummer van Simview openbaar: je hebt dan geen account meer nodig om het te lezen.

Welk artikel vind jij het leukst? We horen het graag!
Laat je mening achter op deze pagina!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Simview Magazine

Er is een wedstrijd gestart op Simview! De winnaar wint maar liefst 1000 Simpoints, zodat hij/zij ze kan besteden in de store van de officiële De Sims 3 site. De vraag luidt: Hoeveel woorden staan er in het eerste magazine van Simview? Ik kan je een tip geven, het zijn er heel wat! Gok het aantal en wellicht zijn die 1000 Simpoints voor jou! Voor meer informatie en de wedstrijd zelf, klik op de volgende link: http://www.simview.nl/content.php.

Veel succes allemaal!

Let op: Deze actie loopt tot en met 31 oktober 2010.
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Simview Magazine

Niemand geïnteresseerd in 1000 SimPoints? XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Simview Magazine

Wow, ik zei niet dat ik vond dat niemand mee wou doen... :O
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Steven

Re: Simview Magazine

nee maar zo lijkt het wel. De actie loopt tot 31 oktober dus er is genoeg tijd. misschien zijn er nu wel mensen die alle letters woorden uit het tijdschrift aan het tellen zijn

srry een paar foutjes verbeterd :P

Laatst gewijzigd door Steven op ma 04 okt 2010, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Simview Magazine

^Volgens mij moet je de opdracht nog maar eens een keertje lezen. :fluit

Maar ik vind het een leuk magazine. Het leest lekker weg en de onderwerpen gaan niet allemaal over het zelfde (op Sims 3 na dan). ;-) Dus ga zo door. :thumbsup
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: Simview Magazine :: Win 1000 SimPoints met onze prijsvra

^Wij (als normale gasten) kunnen de naam van de titel niet veranderen! Dat kan alleen de Webmaster geloof ik. Maar het is ook niet nodig, omdat dit hele topic over Simview in het algemeen gaat. Gewoon wat belangrijke nieuws updates en feiten!
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie