Misschien zijn er sommige mensen die het al weten dat The Sims Broker een geheel nieuwe site krijgt. Ik ben erg druk bezig met het ontwerp en een heleboel andere dingen. Daarom is dit bericht dat we stoppen met de updates van mijn site op dit moment. Om meer aandacht besteden aan de nieuwe site. De huidige site zal niet meer worden updated totdat de nieuwe site klaar is. Dus dat is de reden waarom dit bericht aan jullie allen mededelen dat The Sims Broker niet actief te zijn in een tijdje. Ik hoop dat de site klaar zal zijn in 3 weken. Ik hou u op de hoogte over de voortgang. En ik sta altijd open voor vragen.
Ben nu al bijna 2 maanden bezig En het begint nu vorm te krijgen. Ik heb expres nog geen datum geprikt want je komt altijd dingen tegen. Maar bedankt voor de tip daar had ik niet aan gedacht
Nu al een tijd bezig om mij nieuwe site te bouwen. Is nu bijna klaar en ik verwacht dat de skin van de week klaar is. Nu heb ik iemand nodig die plaatjes,banners,logo's en dergelijke wilt maken voor de site/forum.
Wat weetjes over de site: The Sims Broker is een Engelstalige download site speciaal voor huizen voor De Sims 2 en 3. Misschien dat we later ook buurten en werelden gaan hosten. Dat ligt er aan hoe de site gaat lopen.
Heb je interesse in deze functie? Laat het me dan meteen weten via PM.
Ja is bijna klaar qua info. Het forum is ook al aardig vol alleen nog wat dingetjes bij. Nu moet ik allen nog wachten op de skin. Die laat ik maken en verwacht dat die klaar is van de week of anders begin volgende week.