Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

71 berichten • Pagina 2 van 4

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: SmartSim

Nog een ding, als je mee wilt doen moet je nog even reageren hier of per e-mail, dan vermeld ik in een nieuwsbericht dat je meedoet! :laugh
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: SmartSim

Kan ook erg saai zijn: vraag maar aan Lots en Snaat! Jullie zijn allemaal zulke beleefde en lieve leden dan ze soms niks te doen hebben :knuffel

En nee: dit is geen oproep om gekke dingen te gaan doen!
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: SmartSim

Haha Hiki, ik steel ze niet hoor, ze houden beide MEER DAN GENOEG tijd over voor S3N's forum! :laugh
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: SmartSim

@Hiki; Blij? :lol

Voor de anderen, door Sterren en Simsmodel (ons binnenkort nieuwe teamleden) is het forum een stuk actiever en is het leuk geworden mee te praten, dus registreer je op ons forum en download ook objecten gemaakt door SmartSim en andere spelers, zo breid jouw en onze community uit. Dus wacht niet, registreer! :laugh

Om te registreren: http://smartsim.forum2go.nl
:knuffel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: SmartSim

@Hiki:

Maak je niet druk. Dit is en BLIJFT mijn FAVORIETE site. Veel leuke mensen en zo. En veel vers nieuws. XD Ik wil gewoon een nieuwe weg inslaan. Ik zeg altijd, wie een weg niet probeert, kan later nooit zeggen of het wel een goede beslissing is geweest of niet. Stel dat het mij niet eens lukt, dan stop ik gewoon. :P Maar tot dan probeer ik wel Machima Maker te worden op SmartSim. En misschien stap ik later ooit nog wel over naar een andere fan site van de Sims! ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: SmartSim

Soms moet je mijn posts niet al te serieus nemen xD

En inderdaad wie geen nieuwe weg inslaat komt uit op een doodlopende weg .. of zoiets :sneaky
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: SmartSim

Ghehe. XD
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Stefanovic
Mest analist Mest analist
Berichten:
628
Lid geworden op:
wo 04 nov 2009, 14:57

Re: SmartSim

Hee (hier Machima Maker),

Ik mag je niet zo maar accepteren, maar... wat wil je worden dan? :$

(Misschien is het beter om even te registreren op SmartSim en dan SmartSim zelf een pb sturen) ;)
"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world." - Albert Einstein
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: SmartSim

hiki schreef:Kan ook erg saai zijn: vraag maar aan Lots en Snaat! Jullie zijn allemaal zulke beleefde en lieve leden dan ze soms niks te doen hebben :knuffel

En nee: dit is geen oproep om gekke dingen te gaan doen!
Het is saai, maar om de een of andere reden schiet ik in de lach als ik Xelles zie, dus dat helpt wel :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: SmartSim

Ik zou die eerste doen.. dan blijft het een beetje hetzelfde. En die andere is .com terwijl het een Nederlandse site is, natuurlijk kan dat wel... maar .nl is toch leuker :D.

XX
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten