Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Emixam
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 01 mei 2012, 11:10

Hey!

Hey, wij zijn Emixam en Ymor, wij zijn twee aparte accounts maar stellen ons samen voor. Wij horen zegmaar bij elkaar, we kennen elkaar ook al heel lang en Simsen ook al heel lang. Goed buiten dat. Wij willen onze namen graag anoniem houden, vandaar dat we het zo doen. (A)

Oké, dus ik ben Emixam, ik ben 13 jaar, ik hou van atletiek, de Sims, mijn vriendinnen, mijn huisdieren, eten en ga zo maar door. Op een andere site heb ik ook een account, maar die mag je hier denk ik niet zeggen, die site heeft niks met de Sims te maken dus als je het wilt weten kun je me pb'en. Oké! Dus, ik wil hier graag een dagboek beginnen, en dit vooral omdat ik het leuk vind dat je dan Simsen en schrijven combineerd.

Hallo ik ben Ymor. Eigenlijk heet ik niet echt zo maar ik wil graag anoniem blijven net zoals Emixam. Ik ben 14 jaar en doe HAVO op een school ergens midden in Nederland. Ik lees, schrijf en sims graag. Ook doe ik aan een sport, namelijk hockey en dat vind ik heel erg leuk lol. Nja, dit is het wel zo'n beetje. Heb je nog vragen, stel ze gerust :D

Liefs,
Ymor en Emixam
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Hey!

Welkom op ons forum! :) Vergeet niet de regels door te nemen en als je vragen hebt voor ons: stel ze gerust!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hey!

Welkom beide! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Hey!

Welkom, veel plezier hier! ;d
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie