Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Froos
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3758
Lid geworden op:
di 01 jun 2010, 23:13

Wie is Frozenland?

Hallo Simsnieuwsers,

Ik ben Arnold alias Frozenland. Ik woon in Sneek, Friesland, vandaar ook mijn profielnaam: Frozenland.
Ik ben 33 jaar, werk in een apotheek, heb een lieve vriendin en twee katten.

Sinds 2010 ben ik al lid van simsnieuws maar las altijd stilletjes mee. Begin nu ook met posten. Dus vandaar deze introductie van Frozenland ;)

Mijn charme voor de sims begon eigenlijk al voordat het spel in 2000 bestond. Ik was een fanatieke speler van de simcity games (jaren 90, mijn tienerjaren). In 2000 kwam de spin-off game van simcity: de sims. Ik moest daar eerst niks van hebben, totdat ik van de buren sims1 te leen kreeg. Ik weet het nog goed dat was ergens eind 2005. Wow! wat leuk, je eigen bewoner van de stad besturen, en je eigen huizen bouwen voor de stad, avonden zat ik te spelen. Moest de CD weer inleveren. Sims2 was toen al uit en kocht ik het dus zelf. Toen ik hoorde dat sims3 uit ging komen was ik enthiousiast. Ik speel Sims3 nog steeds. Maar nu vooral om screens, sims, huizen en dagboeken te maken (mijn vriendin wordt er soms gek van ;) ) Ook ben ik bezig aan een eigen wereld in CAW.
En volgend jaar 2013 komt simcity weer uit :thumbsup

Ik hoop veel plezier en mijn aandeel te hebben op simsnieuws

Groeten Frozenland (sinds 21 okt. 2012 bekend als Froos)

Laatst gewijzigd door Froos op ma 12 nov 2012, 20:48, 3 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie