Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Harrypo11
Snackventer Snackventer
Berichten:
50
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 18:48

Hallo allemaal!

Ik ben Patrick en ben op dit moment 17 jaar 'oud'. Heb al sinds 4 juli 2009 een forumaccount maar ben tot die tijd niet echt actief geweest op het forum. De website bezocht ik wel elke dag, is een beetje mijn dagelijkse ritueel geworden. :)

Ben al een Simsfan vanaf de dag dat de Sims uitkwam en ben dat tot deze dag nog steeds. Ik kan wel uren vullen door alleen al te kijken op websites, forums, screenshots, verhalen. Ben namelijk ook iemand die erg veel van verhalen houdt en lees ze dus ook graag.

Zit op dit moment in mijn eindexamenjaar van de HAVO, die ik bijna aan het afronden ben (examenstress!). Ik weet vrijwel zeker dat ik hierna een HBO opleiding ga doen in de omgeving van Rotterdam.

Naast mijn verslaving voor de Sims ben ik ook verslaafd aan muziek (artiest: Lady GaGa, genre: pop). Luister natuurlijk ook wel naar andere artiesten. Ook ben ik verslaafd aan een blog-website genaamd Tumblr. En natuurlijk zit ik ook op Twitter. Ook met deze dingen hou ik me dagelijks mee bezig.

Wat een lap tekst! Hoop dat jullie er nog wakker uit zijn gekomen. :P Als je meer wilt weten mag je het me vragen.

Groetjes!
Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
484
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 21:21

Re: Hallo allemaal!

Welkom Patrick, heel veel plezier! :D
Harrypo11 schreef:Zit op dit moment in mijn eindexamenjaar van de HAVO, die ik bijna aan het afronden ben (examenstress!)
Dit klinkt herkenbaar :fluit
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hallo allemaal!

Welkom =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie