Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Hallo!!!

Hey allemaal! Ben een maand geleden op dit forum terecht gekomen, en vind het echt enorm goed! :thumbsup
Ik ben (bijna) 20, woon in Antwerpen en sims toch al wel vrij lang. heb de Sims 1 & 2 gespeeld, en dan nu uiteindelijk Sims 3 & Middeleeuwen. :D Ik ben 3 jaar samen met mijn vriend, die ik sinds vorige maand kennis heb laten maken met de Sims 3, want toen Beestenbende er bij kwam, wou hij het wel eens proberen. Is nu dus even verslaafd als ik! :P Maar ja. Ik heb 3 katten waarvan er 1 altijd naast me komt zitten tijdens het simsen en alle bewegende beelden wil pakken. Ik simsen, kat ook! :P Buiten het simsen houd ik me bezig met paardrijden, heb zelf een paardje. Ik zit in mijn 2de jaar van de bachelor verpleegkunde, dus heb soms wel eens wat minder tijd. :cry Ik ben ook net begonnen met een Middeleeuws dagboek hier op Sims Nieuws. Leek me wel leuk om eens uit te proberen. ;) Ik heb ook een zusje van 9 dat ik nu aan het inlijven ben in de wereld van Sims 3, en natuurlijk vind ze het helemaal geweldig! 8-) Dat is het zo'n beetje denk ik, echt geweldig forum!

Groetjes! Memii.
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hallo!!!

Welkom ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hallo!!!

Welkom! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Hallo!!!

Alan Stanley schreef::welkom !!! Ik ben ook van die buurt; met name Boechout. :)
Inderdaad redelijk dichtbij hé. ;) Ik Antwerpen centrum. :D En bedankt allemaal voor de welkomst. Kga het hier zeker naar mijn zin hebben!
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie