Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Angel-Devil
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
30
Lid geworden op:
za 03 sep 2011, 16:00

hooi iedereen!

hoi ik ben tess en ben 17jaar
ik ben net nieuw op dit forum en bekijk al een heel tijdje jullie huizen en de rest ook natuurlijk 8-)
ik heb een hele lieve vriend,superlieve ouders en een (hoe kan het ook anders?!) iri zus
leef samen met 3poezen, een hond en vogeltjes
ben een voltijds studente dus niet veel tijd voor sims maar als ik tijd heb wil ik er echt voor gaan
ben ook een voltijds dom blondje :$ :lol met echte blondjes opmerkingen enz
eum... hobby's zijn: slapen,simmen,tekenen,paardrijden,koken/bakken,...
ik speel al sinds mn 10jaar sims en ben niet van plan ermee te stoppen
ik heb ook een hele lieve homiiieee die ik beschouw als mijn broer wegens enorm goede band
ben eigelijk verzeild geraakt in dit forum omdat ik vanalle tips en trucs zocht voor huis-en tuinbouw
als jullie me kunnen helpen? vuur maar af die trucs en tips :swing
eum... :? ojaa... ook wil ik graag wat uitleg over dat spam berichten ding en die overbodige teksten wand snap er niet echt iets van (blond voor iets eh ;) )
als er nog dergelijke vragen zijn waar julie mee zitten, vraag ze maar ik beantwoord ze :laugh
ps ik ben een echt sims bouwbeest en enorm perfectionistisch (wat soms in mn nadeel speelt maar meestal in mn voordeel)
zo denk dat alles zowat gezegt is
vragen mag antwoord krijg je zoizo
vriendelijke groetjes
Angel-Devil (A) :twisted
iemand schreef:
'niemand is zo rijk als hij die vrienden heeft'
toen ik dit las, dacht ik diep in mij:
'die had een vriend zoals jij!'
Gebruikersavatar
yvonnenathan
Snackventer Snackventer
Berichten:
93
Lid geworden op:
za 29 okt 2011, 19:14

Re: hooi iedereen!

hoi ik ben yvonne ik zit er ook al een tydje op ik lees ook van iedreen de verhaaltjes van jullie aleen ik heb me eigen nog nieT voor gesteld sorry ik doe de sims al heel lang al vanaf de sims 1 ik ben er erg verslaaft aan in het weekend speel ik tot 3 uur s'nachtsik vind ook dat julie heel mooi fotos makken ik ben erg benieuwt wat voor fotos julie nog meer makken vriendelijk groetjes yvonne :knuffel
Gebruikersavatar
yvonnenathan
Snackventer Snackventer
Berichten:
93
Lid geworden op:
za 29 okt 2011, 19:14

Re: hooi iedereen!

Angel-Devil schreef:hoi ik ben tess en ben 17jaar
ik ben net nieuw op dit forum en bekijk al een heel tijdje jullie huizen en de rest ook natuurlijk 8-)
ik heb een hele lieve vriend,superlieve ouders en een (hoe kan het ook anders?!) iri zus
leef samen met 3poezen, een hond en vogeltjes
ben een voltijds studente dus niet veel tijd voor sims maar als ik tijd heb wil ik er echt voor gaan
ben ook een voltijds dom blondje :$ :lol met echte blondjes opmerkingen enz
eum... hobby's zijn: slapen,simmen,tekenen,paardrijden,koken/bakken,...
ik speel al sinds mn 10jaar sims en ben niet van plan ermee te stoppen
ik heb ook een hele lieve homiiieee die ik beschouw als mijn broer wegens enorm goede band
ben eigelijk verzeild geraakt in dit forum omdat ik vanalle tips en trucs zocht voor huis-en tuinbouw
als jullie me kunnen helpen? vuur maar af die trucs en tips :swing
eum... :? ojaa... ook wil ik graag wat uitleg over dat spam berichten ding en die overbodige teksten wand snap er niet echt iets van (blond voor iets eh ;) )
als er nog dergelijke vragen zijn waar julie mee zitten, vraag ze maar ik beantwoord ze :laugh
ps ik ben een echt sims bouwbeest en enorm perfectionistisch (wat soms in mn nadeel speelt maar meestal in mn voordeel)
zo denk dat alles zowat gezegt is
vragen mag antwoord krijg je zoizo
vriendelijke groetjes
Angel-Devil (A) :twisted
jij ook van harte wel kom :wub
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: hooi iedereen!

welkom op SN en veel plezier hier :D

@ yvonnenathan: als je jezelf alsnog voor wilt stellen kan je hier een apart topic voor aanmaken, dat is een stuk handiger. ;)
Gebruikersavatar
yvonnenathan
Snackventer Snackventer
Berichten:
93
Lid geworden op:
za 29 okt 2011, 19:14

Re: hooi iedereen!

Hikari-desu schreef:welkom op SN en veel plezier hier :D

@ yvonnenathan: als je jezelf alsnog voor wilt stellen kan je hier een apart topic voor aanmaken, dat is een stuk handiger. ;)
oke dankje wel ik zal er op letten

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie