Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
bartmans7
Snackventer Snackventer
Berichten:
85
Lid geworden op:
za 17 dec 2011, 15:31

bart van popering

hoi ik ben bart van popering ik ben 13 jaar en ik sim al 8 jaar. ik heb het gevoel dat ik de jongste ben want ik zie allen maar mensen die zich voor stelen van 18 +
maar....
ik heb de sims 1 deleuxse en acracradabra enzo ik sloeg sims 2 over maar ik heb de sims 3
met de uitbreidingen werald avontuuren ambieties levens weg besten benden en binen kort SHOWTIME ps: echt zin in

ik koop nog geen acociaare paketen ( hoe je dat ook schrijft) want net zo met de sims 2 word die acowaarens pakketen ( nu op een andree manier :P ) worden openduur spot goedkoop XD

ik heb mee gedaan aan de sims 3 maratohon en ik ben als 3 geeindigt en de grootste stamboom gewonen ik had 18 uur gespeel (ik was MOE)

dit was ik maar ik heb een vraagje hoe oudzijn jullie?
Afbeelding
let it sim, let is sim, let it sim
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: bart van popering

Weeelkom ;D
En nee hoor, ik ben elf- dus zeg maar gewoon bijna twaalf :3- en ik ben nog niet de jongste :3
Ik geloof dat het jongste, redelijk actieve lid tien of net elf is ofzo? :)
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: bart van popering

^ het is ' j'ai quinze ans.' :p sorry maar ik heb altijd zo'n drang om spellingfouten te verbeteren. De geek die ik ben :p

Welkom en ik ben ook 15 en 4 maanden ofzo :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: bart van popering

Welkom! :D
Ik ben trouwens ook 13 ;d
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie