Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Jolovesyouall is in tha house!!

:lmao: Hallo allemaal daar in en buiten Simsland, ben dr ook!

Aller eerst , Hiki en team.... van harte gefeliciteerd met jullie site, ziet er goed uit!

Dan ff over mij... ben jo(lovesyouall) en ben onder deze naam al een aantal jaartjes bekend in de Simscommunitie.
Ben 48 jaartjes (jong) :twisted: en woon samen, met vriend, twee honden Mickey en Djerba, de katten Doerak, Floortje en hun zoontje (kitten) Bonnie, en de leguaan Binga. Huis vol dus LOL :wink:

Meer vraagjes over mij mag altijd, laat ze maar horen... en anders *zwaait ff.... HOI allemaal :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Jolovesyouall is in tha house!!

Hey Jo

Goed om je hier ook weer te zien tussen al die jonge kids (grapje) moeten we nog een 'ouwe mensjes' forum maken voor ons: de bejaardensoos die rollator vriendelijk is? Of is het zo wel goed?

:wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Jolovesyouall is in tha house!!

hiki schreef:Hey Jo

Goed om je hier ook weer te zien tussen al die jonge kids (grapje) moeten we nog een 'ouwe mensjes' forum maken voor ons: de bejaardensoos die rollator vriendelijk is? Of is het zo wel goed?

:wink:
ROFLMAO ja en een special plekje voor de gebittenbakjes.... :mryellow:
nha ben je mal, jong en oud... gamen is (gelukkig) niet leeftijdsgebonden. En hopelijk dit forum ook niet.

oja p.s tnx allemaal voor het welkom :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Jolovesyouall is in tha house!!

Hoi Jo
Ik ken je niet, maar je klinkt leuk :)
Niet zo alledaags, een leguaan als huisdier! Is-ie aaibaar?
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Jolovesyouall is in tha house!!

Oh Jo(lovesyouall) wat een schattige beestjes!! Nou ja, misschien met uitzondering van Binga, die is voor mijn gevoel wat minder schattig en wat meer indrukwekkend :D .
Maar vooral dat kleine hondje (Mickey?) en die kittens zijn zo om op te vreten!!
Wat een prachtig nest trouwens; een zwarte, een rooie en een - wat is het - een schildpadje of een lapje? en die lijkt wel langharig, klopt dat? Heel erg schattig, ik zou ook zo weer een nestje willen hebben!
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Jolovesyouall is in tha house!!

Hi Modmod, ja een lapjes schildpad LOL geen idee, ze was iig zo klein vergleken bij de rest dat we dr Muis hebben genoemd hahaha en de rode kitten zou naar de dochter van mijn vriend gaan, zij wonnt samen, en ze hebben hem Joepie genoemd, dat is de bijnaam van de broer van haar vriend met wie ze samenwoont.
Toen ze hier waren om Joepie op te halen was hij constant met zijn zusje Muis aan spelen, LOL dat vonden ze ook zielig om ze uit elkaar te halen, Dus Muis en Joepie wonen nu bij (stief) schoondochter en zoon. Die zwarte lijkt precies op de kat van mijn moeder Bonnie, dus die heet ook zo en die hebben we zelf gehouden. (tis een draak hoor!) Maar wel leuk.
En wss krijgen we weer gezinsuitbreiding... die gekke vriend van me krijgt een Australian Sheperd pup van mijn vriendin en daar wil ie mee gaan leren schapendrijven :eek: LOL wel leuk hoor als hobbie en de hond schijnt t erg leuk te vinden. Hoe dat afloopt en wanneer de pup komt dat hoor je nog wel. Hij heeft er iig alles al voor geregeld, hahaha hoezo hij loopt hard van stapel? Nu wonen wij hier wel zo dat we er de mogelijkheid voor hebben. Pal achter onze achtertuin, ligt weiland en nog meer weiland rofl, woon midden in de polder... en op t weiland pal achter de tuin loopt een koppel schapen van boer Jaap. En daar mag ie dan gebruik van maken voor de training (van weiland en schapen) niet van boer jaap :P .
Ik wacht het zelf allemaal maar ff rustig af, maar als ie het gaat doen en als de pup er iid komt dan gaan we er een blog van bijhouden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: Jolovesyouall is in tha house!!

Hoi Jo,

Wat een heerlijke beestenboel, ik ben dol op mijn gespuis.
Als ik me nou straks (morgen) keurig voostel mag ik dan ook mee naar de bingo?

groetjes

Elodie
OMG, ik ben tante geworden

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie