Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

So now I'm back!!

Goede-morgen/middag/avond/nacht, allemaal :)

Sommige van jullie zullen mij nog wel kennen van vroeger (en dan bedoel ik heeeel vroeger, ergens richting de middeleeuwen) want ik zat al langer op dit forum, maar zoals sommige gemerkt hebben was ik er ineenkeer niet meer :(.
Dit kwam door wat akelige persoonlijke problemen, wat echt een #$%(sorry)-periode in mijn leven was, maar daar ben ik nu wel weer redelijk bovenop.

Verder heb ik het ook erg druk gehad met mijn examens, rijlessen, etc. (ik ben trouwens cum-laude geslaagd op VWO :D) En ben ik nu net 6 weken bezig met de studie Geneeskunde in Nijmegen, dus eigenlijk nog steeds druk, maar ik speel nu weer sims en ben zo ook gelijk hier terug gekomen!

Voor diegene die mij nog niet kennen, of die mij gewoon compleet uit hun geheugen gewist hebben:

Ik ben een 18-jarige jongen genaamd Dewi en woon in tilburg (vanaf 31 oktober in nijmegen) en studeer dus geneeskunde in nijmegen. Ik ben sims-fan vanaf het eerste moment en heb van 1 en 2 dan ook alles en van 3 loop ik nu even achter, ik probeer in mijn vrije tijd nog wat te spelen, maar het wordt wel moeilijker.
Verder vinden veel mensen het raar dat ik als 18-jarige jongen de sims speel, maar dat kan me niks schelen, aangezien iedereen het stiekem leuk vindt :P

Dit was het wel zo'n beetje in het kort, mocht je nog iets van me willen weten, vraag het maar ;)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: So now I'm back!!

welkom terug :laugh heb je voordat ik lid werd wel eens gezien, leuk dat je er wer bent :D Jammer van die persoonlijk problemen, gelukkig gaat dat weer beter :D
En geneeskunde, wow ik heb bewondering voor je :D
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: So now I'm back!!

Welkom terug ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
fjordjes
Mest analist Mest analist
Berichten:
580
Lid geworden op:
di 07 sep 2010, 21:02

Re: So now I'm back!!

Welkom terug!

En wat maakt het uit, ik ben 22 (misschien scheelt het dat ik een vrouw ben :P ) en ik speel het ook. Trouwens, mijn bijna 25 jarige vriend speelt het ook hoor haha!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie