Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Hi (Origneel heah xD)

Had ik eerder geweten dat dit er ook was, had ik ook eerder gepost, dus...

Ik ben Camille, spreek je uit als Kamie, en woon in Belgie.
Mijn Hobby's zijn tekenen, sims huizen ontwerpen, the sims 3 spelen (Ofcourse), muurklimmen, atletiek (Er komen er nog ^^), lezen (Soms), gewoonweg computeren, afspreken met vrienden, lui zijn (Kan nooit kwaad) en ik ben een grote fan van dieren. (Vooral Cavia's :drool )
Thuis heb ik twee zussen en gescheiden ouders, waarvan mijn vader een wereldreis wilde maken met zijn boot -hij is tot de Canarische Eilanden geraakt en moest dan terugkeren. Dus ik heb ook een zeilkamp gevolgd (Katamarran), maar deed dit liever niet op m'n uppie, maar met een ervaren persoon erbij. Ik zeil ook af en toe met hem mee -over de Schelde naar de Zee ofzeuw) en ik zou graag willen leren windsurfen omdat me dat wel leuk lijkt xD (Ik ben al 5 meter vooruit geraakt, maar dan moest ik draaien ;S -> niet gemakkelijk O.o)
Voor de rest..
Owja, ik heb thuis nog één kat -Witje-, twee cavia's -waarvan een de naam Plushke is-, mijn zussen hebben nog een paard op halfstal en een D-pony en we hebben nog 6 kippen. Elk jaar pakken we in de lente/zomer enkele eieren en leggen die onder een broedmachine zodat we zelfgekweekte kuikens hebben ^^ (Zeker aan te raden! Je ziet echt hoe ze uit het ei komen! -Geduld vereist. >.<)

Naja, moest je vragen hebben vraag ze gewoon.
En voor enkele huis-ontwerpen ( Eventueel voor de geinteresseerde) -> Klikkie x

Greetzzz Plushie/Camille
Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Hi (Origneel heah xD)

Wow, ben nog nooit zo hartelijk ontvangen op een site! Thnx! :D
En Btw, Deze site is echt gewéldug! ^^

@Motherlode & xDuvessa-> Cavia's zijn gewoon coowl (H)

@Luna -> Hha, alleen jammer dat iedereen de neiging heeft 'm verkeerd uit te spreken >.< Tijdens een turnwedstrijd (Owja, ik heb een hele tijd wedstrijdturnen gedaan ^^ Wel vier á vijf jaar - met tegenzin eigenlijk... O.o):
*Microfoonstem* En dan nu aan de grond; Kamil (En soms ook Kamille) Heb je echt zo iets van; Owja, dat zal ik wel zijn... xD

@Alle windsurfers -> Het is ook echt awesome, alleen jammer dat ik er maar weinig tijd voor vrij kan maken en dat ik ver van de zee woon... :(
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hi (Origneel heah xD)

Welkom ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie