Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Clauww
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
do 04 aug 2011, 10:07

Clauww stelt zich voor!

Hoihoi.
Ik ben Clauww aka. Claudia. Ik ben 11 jaar oud, en op 12 januari word ik 12. Mijn lievelingskleuren zijn paars, lichtroze en groen. Ik ga volgend schooljaar tvwo doen. Mijn lievelingssport is chocola eten, en ik zit daar al heel lang op. Ik speel al Sims sinds mijn zesde, en ik begon met Sims 1. Maar toen kwam Magere Hein opeens op bezoek, terwijl er niemand dood was ofzo, en toen werd ik bang en heb ik een week geen Sims gespeeld. Ik spele nu een jaar Sims 3, en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik heb basisspel, Wereldavonturen, Luxe Accesoires, Ambities, Na Middernacht en ik krijg volgende week Levensweg. Ik ben half Pools, en ik ben daar nu op vakantie. Alleen is de Media Markt 100 klometer hier vandaan, dus ik hoop dat mijn vader dat wil rijden. Verder hou ik heel erg van Professor Layton. Over anderhalve week ben ik weer in Nederland, en dan kan ik eindelijk weer simsen! c:


xoxo
1 Thing
2 Do
3 Words
4 You
I Love you. ♥
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Clauww stelt zich voor!

Welkom. (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie