Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
mavalan
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
ma 25 jul 2011, 14:46

Hallo Allemaal

Gisteren heb ik deze site pas ontdekt, complimenten hij is echt fantastisch, moest er even uit !!!
Ik ben marvalan moeder van twee gamende pubers, ook niet een van de jongste meer dus.
Vroeger heeel actief, maar door ziekte veel aan huis gekluisterd en door verveling maar eens de Sims gaan spelen.
Ik ben er hele maal weg van, naast gamen heb ik ook wel andere hobby`s zoals lezen koken sporten.
en ik heb ontdekt dat ik een komplete moron ben wat betreft het creeren van dingen voor de sims, ik heb genoeg ideeen maar op de een of andere manier ben ik altijd in oorlog met de patroon tool de creeer een wereld tool it is driving me nuts , dus vooral voor degene die alle mooie dingen wel kunnen maken ik ben jullie eeuwig dankbaar
zover mijn introductie liefs marvalan
Kyta

Re: Hallo Allemaal

welkom op de site.. :swing :swing

zelf ben ik moeder van 3 pubers die gamen.. en ééntje, die nog wat jonger is, maar ook graag games speelt.. leuk een lotgenoot.. :lol veel plezier hier.. :thumbsup
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hallo Allemaal

Welkom :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie