Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
peertje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 24 jul 2011, 13:21

peertje zegt hoi

Hallo allemaal :) ,

ik kijk al een heel tijdje op sims nieuws maar had nog geen account aan gemaakt.
Ik ben peertje 18 jaar en ik speel de sims al toen hij net uit was en nog in het engels. Ik had toen nog maar 2 uitbreidingen op vakantie en beestenboel omdat me ouders veral me vader het maar geld verspilling vond om zoveel geld uit te geven voor een paar nieuwe meubels het zou allemaal maar het zelfde zijn. Maar toen ik zelf geld had heb ik als nog die uitbreidingen gekocht. Ik weet nog zo goed toen de sims 2 er aan kwam er en een filmpje op een CDtje stond dat de sims vingers kregen en ouder konden worden! ( https://www.youtube.com/watch?v=t9u1zMCos8w&ob=av3e ) Ik heb dit filmpje zeker wel 100 keer gezien en me ouders helemaal gek gespamt met foto's en verhalen wat ik dan zou doen in de nieuwe sims.

Vind de sims middeleeuwen echt helemaal niets ik ga ook niet de uitbreidingen daarvan kopen.
Wat hoop ik nog van de sims3 dat er komt: sims Gaan het maken seizoenen en studentenleven.

Hoop ook dat er nog ooit een online versie komt van de sims3 zodat elke sims die rond loopt ook een echt iemand is die achter zijn computer zit en dat je kan samen wonen met die gene en trouwen enz gewoon precies het zelfde als nu.

Ik heb nu 28 sims:
The Sims: Party · Hot Date · Op Vakantie · Beestenboel · Superstar · Abracadabra
De Sims 2: Uitbreidingen: Studentenleven · Nachtleven · Gaan het Maken · Huisdieren · Seizoenen · Op Reis · Vrije Tijd · Appartementsleven
De Sims 3: Uitbreidingen: Wereldavonturen · Ambities · Na Middernacht · Levensweg
Accessoirepakketten: Luxe Accessoires · Supersnelle Accessoires · Buitenleven Accessoires
De sims voor de laptop: levensverhalen - dierenverhalen - eilandverhalen.
Sims middeleeuwen.
Ik had ook de sims voor de psp maar die vond ik OER saai.


Dikke peren kus van peertje! :laugh

Laatst gewijzigd door peertje op zo 24 jul 2011, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: peertje zegt hoi

Welkom! (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
peertje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
zo 24 jul 2011, 13:21

Re: peertje zegt hoi

Bedankt allemaal voor de leuke reacties voel me echt heel erg welkom hier!
Hikari-desu schreef:idd een flinke verzameling :D Allemaal uitgestald in een mooie kast? :P
Welkom trouwens. :)
Ja haha ik heb ze allemaal op een plankje staan naast elkaar en voor de sims 2 heb ik een soort houten boekensteun gemaakt zodat ze mooi kaars recht staan. ik wil dit ook gaan maken voor de sims 1 want die staan nu scheef :huh haha.

x

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie