Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Tezz92
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
188
Lid geworden op:
ma 18 okt 2010, 18:53

Tessa in tha house!

xD zit ik net een heel verhaal te typen, moet ik opnieuw inloggen. :fluit Dag bericht! :thumbdn

Maar goed, dan doen we het nog een keer!

Ik ben Tessa, hier beter bekend als Tezz92.
Eigenlijk zit ik al een tijd op deze website maar ik kom bijna nooit op het forum. Dus dacht ik laat ik mezelf even voorstellen, wie weet is het wel heel gezellig!;)
Ik ben 18 jaar en ik woon in Almere, samen met mijn zus van 26 en mijn ouders.

Een paar weken geleden ben ik geslaagd voor mijn havo. :D (jullie zouden zo'n nerdosmily erbij moeten voegen :P) En volgend schooljaar ga ik een grafische opleiding in utrecht volgen. Allround DTP :thumbsup . Ik hoor jullie al zeggen: :? wat is dat??? :huh Het is zeg maar de layout maken voor allerlei verschillende dingen in de publiciteit. Van visitekaartjes, tot een heel tijdschrift. En als je er meer over wilt weten, moet je maar even op wikipedia kijken, daar staat een hele uitleg.;)

Ik ben fan van Michael Jackson en haha bijna verliefd :wub op de Jonas Brothers. xD
(heel belangrijke informatie ook (A) )

Mijn hobbies (hou je vast), zijn: gedichten schrijven, verhalen schrijven, fotograferen, foto's bewerken, tekenen, wallpapers maken, muziek luisteren, muziek spelen, ik ben dol op films kijken en ik lees elke avond een boek ;)
En als ik even een beetje reclame mag maken :sweatdrop
Een tijdje geleden ben ik begonnen mijn (voornamelijk fanfiction) verhalen te bloggen, bij http://tessa.blogse.nl
En ik heb (zoals meerdere hier zag ik) een account bij deviantart http://tezz92.deviantart.com/ Waar wat gedichten (alleen de engelse omdat ik nog geen nederlander was tegengekomen) en foto's/wallpapers en ander creatief spul op staat ;)

Dus dat ben ik (H)
Als jullie nog vragen hebben zijn die altijd welkom.

Groetjes :thumbsup
Afbeelding
It's me! Tessa (A)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Tessa in tha house!

Welkom!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie