Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

CJ-PRock
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 27 jun 2011, 16:06

Hi there

Hii all,

ik ben Mike (CJ-PRock, Capjack). Ik bezoek sn vrijwel dagelijks en vond dat het wel eens tijd was om een account te maken voor het forum.

Basically, if you want to know something about me... just ask.

Maar nu had ik dus nog even een vraagje (en aangezien ik niet wist waar het vraagje thuis hoorde, plaats ik hem hier maar even).

Ik zit al enige tijd met een paar ideeën in mn hoofd om een serie over te maken. Nu heb ik er twee en ik zou graag willen weten wat jullie van 1 daarvan vinden:
Het gaat over het nieuwe leven starten in (kies maar een stad, sunset valley, riverview, maakt me niets uit). Waarin de characters, de keuzes die zij maken en de acties die ze ondernemen allemaal zijn vastgesteld maar langzamerhand zij zich een weg banen richting het goede leven. Het lijkt me leuk om dit te doen om de volgende redenen:
1. Ik speel het spel weer eens (en dan echt spelen)
2. Het lijkt me leuk om er een echt verhaal aan te plakken, begonnen als zwerver en nu aan de top van de mode industrie of whatever.
3. Ik hou gewoon van filmpjes maken :P

Anyways, just let me know :)

~CJ
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hi there

Welkom! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hi there

Welkom ;D
Je moet alles gewoon zelf bedenken met een verhaal ;)
Met een klein beetje fantasie kom je al een heel eind ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
little devil
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
125
Lid geworden op:
zo 17 apr 2011, 16:09

Re: Hi there

hooi! en ok welkom!
bij mij is het zo; ik had allemaal ideeën voor een dagboek, ging k de sims maken en nu zit k met een heel ander verhaal, en da was al een x eerder gebeurd... :P
je moet gewoon de sims maken en dan komen er vanzelf wel ideeën!
:knuffel LD :twisted
onderschrift verwijderd door hiki
CJ-PRock
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
ma 27 jun 2011, 16:06

Re: Hi there

Dankjee voor alle welkomst berichtjes ghehe.

Dan heb ik even een vraagje... ik probeer mijn videocamera.ini bestandje te veranderen. Hij slaat hem op en alles, alleen er veranderd niets in-game. Enig idee waar dit door komt? Ik heb het probleem, voor zover ik weet, niet eerder gehad. Heb pas geleden de sims opnieuw geinstalleerd op deze computer, zou het daaraan kunnen liggen?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie