Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Hallo daar!

Hi!

Ik denk dat een heel klein aantal van jullie mij misschien wel kent van sims3.com en anders van sims2.nl, waar ik bekend was onder de naam .:.Simsgirl.:. of Simmiess. Ik schaam me dood om die namen, haha, maar gelukkig hebben we allemaal onze creatieve dieptepunten gehad.

Anyhow, ik snuffel wel langer hier op het forum rond en nu begon het me toch te kriebelen om maar eens actief te worden. Ik speel al heel lang sims, vanaf het eerste deel en heb bijna alle uitbreidingen van alle delen gekocht (ik moet er niet aan denken hoeveel geld daarin zit, maar ik zeg maar altijd dat het het geld waard was, toch?). Ik ben trouwens 15 jaar oud, zit in 4 vwo en heb een veel te druk leven om sims te kunnen spelen. Maar da's dan jammer, want ik speel het toch wel.

Oké, ik praat weer eens te veel, sorry! O ja, ik heb Wereldavonturen en Ambities aan uitbreidingspakketten en ik overweeg om Na Middernacht te kopen (doen?). Alleen is het spel de laatste tijd nogal sloom (maar ik heb ook alle sims 2 uitbreidingen er nog op staan, deïnstalleren dan maar?).

O ja, als je nog iets wil weten, ik bijt niet :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Hallo daar!

Welkom op Sims nieuws!

Als je vragen hebt over de regels van het forum kan je gerust een PM sturen! En als je iets anders wilt vragen: Kom langs in vragen @ de mods!
Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: Hallo daar!

Monstermummie schreef:Welkom en veel plezier! Pas wel op, je raakt binnen no-time verslaafd aan Simsnieuws :P
Haha, dat was ik al (ik hoor nu gewoon huiswerk te maken, oeeeeps), dus ik heb mezelf al redelijk lang tegen kunnen houden, haha.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hallo daar!

Welkom :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hallo daar!

Welkom ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie