Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 1 van 2

SunShineMimi
Mest analist Mest analist

Uhu dit dus.. Ik ben Mimi!!

Heey simmers..
Beetje aan de late kant weer, maar ik zit nu ongeveer 3 maandjes ofzo op dit forum, en zie nu pas dit topic.. ahum..
maargoed even wat over mezelf.
Ik ben Mieke (ookwel Mimi genoemd) 18 jaar en woon in noord-holland ;)
Ik was een hele tijd gestopt met simse, maar sinds een tijdje weer begonnen.. wat me echt inspireerde waren die dagboeken die elke keer zo leuk zijn om te lezen.. (Zelf ondertussen ook 1tje begonnen, alleen anders dan andere DB'en mijne is een Waargebeurd.. Lekker orgineel dus:P)
Verder zit ik veel op dit forum.. (ingesteld als me homepage) en zit zelfs nog altijd op me mobiel op deze site te kijken:P
uuh ..Ik woon nog thuis bij paps en mams (die vinden het vaak irritand dat ik altijd maar aant simse ben:P) Ik heb een hele lieve vriend (al wat aan de oudere kant.. 29 jaar) maar hij is ontzettend lief voor me, echt een engel uit de hemel)
Verder weet ik niet wat ik nog moet vertellen.. heb je dus een vraagje.. Stel et gerust ik beantwoord jullie vragen met plezier..;)

Groetjes en dikke kus Van Mimi Aka Mieke
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
SunShineMimi

Re: Uhu dit dus.. Ik ben Mimi!!

uuh jaah ik heb huisdieren... Ik heb 1 hondje een cavalier king charles spaniel van 9 jaar oud.. Enne kooikarpers in de vijfer van me pa.. En heb zelf nog 5 gerbils (woestijnratjes).. 1 mama en 4 kids van 1 jaar oud en mama is 4 jaar ondertussen.. :P iemand intresse?? Me ma wil er vanaf:P
Afbeelding
SunShineMimi

ze zitten momenteel in een soort van glazen bak.. Wat eigenlijk voor slange of andere reptiele of vissen is.. :P en met een deksel gemaaktt van gaas erboven op..:P katten kunnen er no way bij.. tenzij je et open laat staan:P
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik heb 1 kat die alles wat beweegt aanvalt :P

Welkom (A)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Hey Mimi,

welkom hier, ga vooral door met je verhaal.
Geniet van het forum.

Ow by the way ik vind gerbils hardstikke schattig maar niet geschikt in mijn huis. Ik heb twee katten.

Valt trouwens wel op dat er een hoop leden met katten zijn.
OMG, ik ben tante geworden

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie