Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Jopie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
di 17 aug 2010, 14:03

Hallo

Hallo, vind het tijd worden om me maar even voor te stellen. Ik heb inmiddels al vragen gesteld dus is wel zo netjes :D
Wie ben ik, een vrouw, moeder van twee volwassen kinderen. Dus je kunt wel raden dat mijn leeftijd een hoog getal is :laugh En al actief aan het creëren voor de Sims vanaf de Sims 1. Ik heb op diverse manieren wat ik maakte gedeeld met de Simscommunity. Het delen van de dingen die ik maak is altijd mijn grootste plezier geweest en dat is het nog steeds. Na vele omzwervingen, eigen sites, Yahoogroup, TSR en Parsimonius ben ik 3 jaar geleden weer een site begonnen met eerst 2 later 3 andere vrouwen, we zijn een internationaal groepje want een komt er uit Amerika, een uit Italië en een uit Duitsland. Samen maken we nog steeds dingen voor De Sims 2 en 3, Sims 2 wel in mindere mate. De naam van onze site is The Sorceress and Company

Deze site vind ik echt een super site en ik ben heeel erg blij dat we er een in het Nederlands hebben nu :D petje af hoor :klap
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Hallo

Welkom! Leeftijd maakt niet uit! Oud of Jong iedereen hoort hier. =D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hallo

Welkom
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Jopie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
di 17 aug 2010, 14:03

Re: Hallo

Wat een warm welkom :D
Hartelijk dank daarvoor :D
Zo heerlijk om in mijn eigen taal over de Sims te kunnen kletsen :laugh

Hiki, natuurlijk wil ik banners ruilen .... maar Sims3Nieuws staat er bij mij al tussen hoor :bloemetje vanaf dat ik je site gevonden heb :thumbsup
Ik zou eigenlijk vereerd zijn als we Affiliates/Partnersites werden :D (of was dat ook wat je bedoelde, soms ben ik een beetje traag van begrip :fluit )
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Hallo

welkom

( REN WEG !! REN VOORDAT JE NIET MEER WEG KAN VAN DE SITE REN !!! )
'luek da je je voorsteld :P
x_X

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie