Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

WillemSV
Orgaandonor Orgaandonor

Hallo Sims3Nieuws

Hoi... ik dacht, laat ik ook maar even een account aanmaken hier. Ik kijk vaak de site voor al het complete actuele (Nederlandse) nieuws. Dat bevalt me top aan deze site. Compliment voor de nieuwsposters! Maar ook wil ik graag informatie op het forum opzoeken (kan ook zonder account) en uitwisselen (dat niet :p) en meediscussiëren leek me ook heel leuk.

De meeste mensen zullen me wel kennen of ongeveer kennen van sneakpreviews. En ik zit ook bij een andere Sims community. Maar we houden allemaal van Sims dus wou ik maar zeggen dat ik me hier ook wel thuis zal voelen! Ik ben zelf 23 jaar, woon in Friesland, nog wel bij m'n ouders. Ik volg nu een opleiding HBO Accountancy aan de Hanzehogeschool Groningen en met mijn studie ben ik de laatste tijd ook meer bezig dan games. Ik Sims al vanaf het begin. SimCity was het in mijn kinderjaren en vanaf Sims 1 ben ik Sims Addict. Al zijn er natuurlijk ook andere games die mij aanspreken.

Als jullie nog vragen hebben, dan mag je die aan mij stellen. :)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Hallo Sims3Nieuws

Hooi!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie