Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Ixors
Oplichter Oplichter

Ixors - Emma 8D

Hallo!

Ik zit hier misschien al op vanaf april, maar ik moet me toch ééns helemaal voorstellen, en daarbij zal ik bijna alles zeggen welke dingen je in een vriendenboek ziet staan, zodat jullie jullie niet moeten afvragen hoe ik heet, hoe oud ik ben ofzo (niet dat jullie dat doen, maarja :flapper)

Mijn naam is Emma en mijn leeftijd is 11 (geworden op 15 juni) en ik zit nu in groep 8. Ik woon in België en dan zeggen we tegen groep 8 -> het zesde leerjaar (euy)

Ik ben 1m60 en ik ben bijna de grootste van de klas (op één meisje na, ze is een jaar ouder en ong. 5 cm groter) en de meeste mensen schatten mij een stuk ouder :$

Ik heb een aantal hobby's. Het meeste houd ik van schrijven, verhalen en gedichten. Meer verhalen, eigenlijk! Mijn eerste verhaaltje schreef ik toen ik 7 was, het ging over Carolien en Laurens, dat weet ik nog :P Verder zit ik graag op de trampoline en fietsen vind ik ook echt tof, eigenlijk :P

Oke verder heb ik niet veel te vertellen, dit is zowat het meeste en ook gelijk net iets te veel, denk ik :flapper
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie