Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Michelle190195
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
za 14 mar 2015, 17:30

Michelle stelt zich voor!

Hallo allemaal,

Zoals ik al heb gemerkt zitten hier al best wat bekenden, ook i.v.m. andere fora :P
Maar ik zal me toch eventjes netjes voorstellen voor degenen die mij nog niet kennen.

Ik ben dus Michelle, 20 lentes jong en ik woon samen met mijn tweelingbroer en moeder in het Zuid-Limburgse Landgraaf.
Zo ongeveer 5 weken geleden ben ik geslaagd voor mijn opleiding Helpende Zorg + Welzijn en krijg ik a.s. donderdag mijn diploma (eindelijk :drool )
Momenteel zoals je wel kunt raden, ga ik nu niet naar school toe en ben ik helaas ook werkeloos :| . Echter, hieraan word aan gewerkt en solliciteer ik me dood :lol !
Wat zijn je plannen denk je dan? Luilekkerland? Nee hoor! Ik houd er eigenlijk niet van om dag in dag uit thuis te zitten, lekker natuurlijk als je wilt slapen en nergens heen hoeft, helemaal mee eens natuurlijk en dat is het ook wel, alleen word dat erg vervelend na 2 weken.
Echt stil zitten heb ik de afgelopen weken dan ook niet gedaan en heb ik me ingeschreven voor de opleiding "Apothekersassistente" en heb ik vorige week positief bericht gehad, aangenomen en kan ik september dit jaar starten :woot :woot :woot :woot :swing
Hierover ben ik uiterst enthousiast en zou ik willen dat het al september was, wat voor vele nog wel een tijdje kan duren als ze eenmaal aan hun zomervakantie kunnen beginnen :flapper

Ook moet ik eventjes kwijt dat ik een vriend heb, al ruim 4 jaar (augustus dit jaar 5 jaar) met wie ik lief en leed kan delen en verloofd ben sinds 1 januari 2013 (oudjaarsdag ten huwelijk gevraagd :love )
Helaas speelt hij geen sims, maar meer actie spelletjes waaronder o.a. Diablo 3 en COD ( :misselijk )
Voor hem natuurlijk helemaal top :thumbsup Maar voor mij 4x niks :flapper
Er zijn samenwoonplannen, echter door het een en ander momenteel nog niet mogelijk, helaas!

En dan nu over de Sims! (Duurde lang hé 8-) )
Ik speel al Sims vanaf Sims Deluxe Edition, daarna nog de Sims 2 gespeeld, als ik me niet vergis ging dat destijds via de playstation 2 :sleep En kon je hiermee nog wel online spelen met andere Simmies. ( vind het ook erg jammer dat de Sims4 deze feature niet heeft ).
Hieraan heb ik altijd uren plezier aan beleefd als klein meisje, maar door school niet verder gegaan aan de Sims 3.
Na alle jaren heb ik eigenlijk toch wel weer besloten om de draad weer op te pakken en een mooi begin te maken aan de Sims4, waarvan ik tot op de dag van vandaag geen spijt van heb en waarschijnlijk ook niet van zal krijgen!!! (A) Net als jullie kan ik ook niet wachten op het uitbreidingspakket "Aan Het Werk" :swing
Ik moet er wel eventjes bij vermelden dat ik géén dagboeken schrijf of verhalen, maar wel graag mee lees bij anderen. De reden hiervan is omdat ik simpelweg vaak gewoon geen inspiratie heb en me de tijd er niet voor neem, de meeste doelen die ik heb bij de Sims4 is het behalen van doelen, hogerop komen, dat soort dingen. Maar hey! Ieder zijn eigen ding, toch? (H)

Dit was wel zo'n beetje mijn introductie, hebben jullie verders nog vragen of zoiets dan kunnen kunnen me die altijd stellen, mijn forumnaam is ook tevens mijn Origin, niet aarzelen! Ik bijt niet :laugh :drool
Afbeelding
Don't follow your dreams, chase them..
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: Michelle stelt zich voor!

Ook welkom hier Michelle, leuk dat je verloofd bent :D

Eg leuk um weer un meadje oet Limburg heij te höbbe, de zals ut heij vas naor diene zin kriegen :D spreek dich venaovund wel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie