Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
fietje6
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
31
Lid geworden op:
do 16 okt 2014, 17:22

hooooi

hooooi iedereen, ik ben fietje en hou van schilderen, koken, dansen en pianospelen. Ik ben vriendinnen met Eenhoorn en MelissaV. Wie zijn jullie, waar houden jullie van en met wie ben je vrienden of vriendinnen? Laat het hier horen en leef je uit! :thumbsup
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: hooooi

Ehhh..Is het niet de bedoeling dat jij je voorstelt en niet wij?

Ach, ik ben dus Gitte, 13 jaar, (over 2 maand en 9 dagen 14) ik heb niet echt veel vrienden op deze site, denk ik. (of vinden jullie me wel leuk :S ) ik hou van tekenen, -unieke- sims maken, verhalen maken, ik wil later graag wetenschapster, wereldheerseres, schrijfster of actrice worden...Ik maak poses voor de sims3, posepack nr 3 met 12 poses is volop in de maak, ik doe ASO moderna wetenschappen ga volgend jaar in het 3e waarschijnlijk wetenschappen doen, ik woon in België, ik ken waarschijnlijk wel mensen op deze site echt (al zeker 2) maar of dat die actief zijn...neeeehhh ik ben een HP, The hobbit, LOTR...fan...Kan eigenlijk nog ver doorpraten.


Aangename kennismaking xD


edit: je hebt dit topic 2 keer ;)

Laatst gewijzigd door gitte2001 op ma 16 feb 2015, 11:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: hooooi

Dan doe ik het ook maar :P

Ik ben Ollie, in het echt leven heet ik Jordi. Ik ben 14 jaar en wordt op 6 april 15, ik ken hier geen mensen van in het echt, maar ik mag hier wel veel mensen :) ik maak graag sims, zie mijn screentopic. Verder zit ik op het VMBO Basis in de 3de. En woon ik in een stil boerendropje in Nederland (duh, NL site) Ik hou ook van de ps3 zoals uncharted, the last of us en gta. Ik maak ook poses voor de ts3 en voor ts4. (downloadop TSR) ik heb okk tumblr. Zie mijn sig :P En ik ben altijd in staat in een gezellig gesprek :P (ik pm dan ook vaak met Tijgertje1 die ik ook graag mag, en weleens met Eenhoorn en Dennusz :) )

Nice to meet you, and :welkom
MelissaV
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 12 jan 2015, 10:07

Re: hooooi

:welkom bij :SN :thumbsup

Mij ken je wel he xD.

Laatst gewijzigd door MelissaV op wo 18 feb 2015, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Fake friends: Once they stop talking to you, they start talking about you.
Dreamzx
Mest analist Mest analist
Berichten:
576
Lid geworden op:
vr 15 aug 2014, 11:57

Re: hooooi

@Gitte2001: Ik vind je wel aardig hoor :D

Nou ik ben dus 20forGirlz. Ik zit nu in groep 8 en ga volgend jaar gymnasium doen. Ik hou van tekenen, lezen en zwemmen. Bij het film gebied hou ik erg van de Twilight films. Ik woon in Noord-Holland 5 minuten fitsen van het strand en zwembad. Ook woon ik best dichtbij Amsterdam.

Zo korte beschrijving van mezelf maar ik weet niks meer.

Oh en :welkom op :SN :D

Gr. 20forGirlz
Emojis❤
Tijger
Mest analist Mest analist
Berichten:
649
Lid geworden op:
zo 31 aug 2014, 16:19

Re: hooooi

Heeiiii, nou ik ben Tijgertje en ben een jonge meid van 22 haha :flapper

:welkom en veel plezier hier :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie