Ik ben Hikari-desu, maar noem me maar gewoon Hikari (dat betekent trouwens licht in het Japans

Ik speel de Sims al sinds... 2003, geloof ik.

Een jaar voordat ik de Sims 3 heb gekocht, was ik even gestopt met de Sims 2. Geen idee waarom, ik had gewoon even geen zin meer, denk ik.
Naast de Sims ben ik een groot fan van Manga, Anime en Japanse muziek, waaronder andere in het bijzonder Vocaloid. Toen ik begon met de Sims 3 in de herfst van 2009 was ik er gelijk helemaal gek op, maar jammer genoeg had ik toen geen tijd meer voor Anime! Dat was echt een ramp, maar ik heb de keuze weten te maken en heb dus voor TS3 gekozen. Met Japanse muziek heb ik later kennisgemaakt en Manga kon ik gewoon lezen, dus dat scheelt

Nu ben ik langzamerhand bezig om weer plek te maken Anime, maar dat weil niet echt lukken

Voordat ik gisteravond lid werd liet ik berichten achter als bezoeker, dus dan weten jullie dat ook. Ik verveelde me erg en ik wou graag meedoen met forumspellen enzo, dat leek me gewoon zo gezellig! Ik heb al een tijdje rondgeneusd en ik besloot me gewoon aan te melden.
Nou, had ik gisteravond, toen ik zo snel moest stoppen, nog zo veel ideeen, ben ik die nu alweer vergeten

Ik bewerk dit dan wel als ik het weer weet.
Xxx- van mij :bloemetje
ps: Ik deel ook even mee dat ik supeer verstrooid ben. Weten jullie dat ook weer

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op ma 26 jul 2010, 00:44, 5 keer totaal gewijzigd.