Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Lietje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 25 apr 2014, 13:39

Dan toch maar eens een account aangemaakt :)

Hallo,

Al langere tijd kijk ik met enige regelmaat hier op het forum. Momenteel speel ik zelf niet omdat sinds ik een nieuwe laptop heb, het nog niet weer aan de praat gekregen heb (en er momenteel ook geen tijd voor heb). Maar dat betekent niet dat, dat ik het niet leuk vind om het blijven volgen :)

Ik ben 22 jaar jong, speel de Sims al sinds het begin. De eerste serrie heb ik dan ook helemaal compleet. De Sims 2, heb ik alleen het basisspel. De sims 3 heb ik alleen het basis spel orgineel. Twijfel nog wel of ik alles nog orgineel wil kopen (kost een hoop om alles in 1 keer te kopen :().

Wil verder nog wel het 1 en ander gaan proberen met de Sims, bijvoorbeeld een eigen wereld maken :)

Als er vragen zijn, dan hoor ik die graag :D

Groetjes,
Lietje
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
vr 25 apr 2014, 13:39

Re: Dan toch maar eens een account aangemaakt :)

Dank jullie wel allemaal! :)

Ik ben een meisje/vrouw.

Van het weekend de Sims eindelijk weer werkend gekregen, maar me laptop heeft gisteravond toch het nodige gevloek over zich heen gekregen (met name Windows....... Die vond het opeens leuk om na 4 uur automatisch uit te gaan vanwege updates..... En in de tussentijd vergeten te saven omdat ik zo lekker aan het spelen was.......)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie