Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Linsey
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 23 apr 2014, 15:02

Hoi hoi :)

Hallo allemaal!

Ik ben het nieuws op deze site al een tijdje aan het volgen, dus ik vond het hoogtijd om ook eens lid te worden! Zoals jullie zien aan mijn account naam, ik heet Linsey en ik denk dat ik mezelf toch wel een 'Sims-fan' mag noemen ;) Ik heb de Sims 1 helemaal compleet (niet dat ik dat nog speel..) Na mijn Sims 1 fase ben ik meteen de Sims 3 gaan spelen. Hier heb ik alle uitbreidingen van en een aantal accessoires pakketen.

Helaas kan ik op dit moment geen gebruik maken van de Sims, aangezien mijn laptop het heeft begeven :glare Gelukkig ga ik binnenkort (hopelijk) naar het MBO, dus hiervoor 'moet' ik een laptop hebben. Dus meteen mijn vraag: Weten jullie een goede laptop waarop ik de Sims 3 met alle uitbreidingen+accessoires pakketen op hoge kwaliteit kan spelen en daarbij ook mijn schoolwerk op kan doen? Het liefste wil ik hier dan ook de Sims 4 op gaan spelen en alsof dat nog niet genoeg ik gevraagd, ook de Sims Middeleeuwen en Simcity. Ik heb geen verstand van laptops, dus ik weet ook niet of het reëel is om dat allemaal te willen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de keuze van mijn laptop en alvast bedankt!

Tot ziens!
Gebruikersavatar
Rudy
Beheerder Beheerder
Berichten:
8483
Lid geworden op:
za 24 mar 2012, 08:12

Re: Hoi hoi :)

Welkom :D
Om je een goede laptop aan te raden is het wel handiger om eerst je budget te weten en hoeveel uur je 'm (ongeveer) op school wil gaan gebruiken. Dan kunnen we wat beter zoeken. Open anders even een nieuw topic. Dat houdt het wat overzichtelijker. :)

Laatst gewijzigd door Rudy op vr 25 apr 2014, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Linsey
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 23 apr 2014, 15:02

Re: Hoi hoi :)

Bedankt voor de leuke reacties :)

@Rudy Bedankt voor het meedenken. In welk deel van het forum kan ik het beste een topic aanmaken over laptops?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie