Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Hallo!

Hoi, ik ben Myrthe.
Een jaar of twee geleden vertelde iemand die ik ken dat zij hier een Sims verhaal op had staan en ben ik die gaan lezen. Maarrrrrr ik ben nooit echt actief geweest met berichten plaats e.d., ik gebruikte de site af en toe om even iets te weten te komen tot dat ik van de week weer iemand anders zag die erover begon dus ik dacht, ik stel mezelf eens voor voor de gezelligheid.
Ik ben dus Myrthe en ik ben 16 jaar. Ik ben net begonnen aan het jaar 5VWO (snap er nu al niks meer van, drama drama. :?) en ik speel voetbal. Mijn super interessante en flitsende leven bestaat uit films kijken, boeken lezen, vissenkommen schoonmaken (grapje, dit doe ik lang niet zo vaak als zou moeten en ze kijken meestal door een gordijntje) en de hond uitlaten.
Oh ja, en ik speel Sims. Maar niet zo heel vaak. Eerlijk gezegd vind ik het leuker om te kijken naar wat andere mensen met hun Sims doen, want die levens zijn meestal boeiender dan de mijne (het leven van mijn Sims is nogal kort want ik vind ze altijd saai en begin vervolgens met de volgende.)

Verder weet ik niet meer wat ik moet zeggen maar wil je nog wat weten dan kun je dat vragen.

Doei. Myrthe. :flapper
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Hallo!

Hey, inderdaad! Het kwam ook door jou dat ik dacht 'oh ja, dat forum is er ook nog' en hier ben ik! x)
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Hallo!

Haha, ik dacht ook meteen dat ik je kende, maar ik neem aan dat je niet op de Driestar zit? :P

Welkom!
Just be kind.
Korikta
Snackventer Snackventer
Berichten:
67
Lid geworden op:
za 01 okt 2011, 18:08

Re: Hallo!

Matthieu schreef:Haha, ik dacht ook meteen dat ik je kende, maar ik neem aan dat je niet op de Driestar zit? :P

Welkom!

In Gouda? Nee.. maar ik woon daar wel zo'n beetje. x)

Bedankt allemaal! c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie