Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

22 berichten • Pagina 1 van 2

minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

minermb stelt zich voor

hoi

ik heet in het echt Maarten, ben 14 jaar, zit op het gymnasium en ga na de zomervakantie naar de 3e en ik woon in noord-brabant. ik heb niet echt zoveel hobbies, ik hou wel van gamen en ik zit op schermen. ik speel alleen de sims3. ik ben niet (zoals de meeste van jullie wel) heel erg verslaafd aan de sims, maar ik vind het wel leuk om hier al het nieuws te lezen. volgens mij had ik een account aangemaakt omdat ik met de zomermarathon van de sims mee wou doen ofzo. ik heb alle uitbreidingspakketten en het accesoirepakket buurtleven (zo heet ie toch?). en mijn favoriete uitbreidingspakket is de sims 3 bovennatuurlijk, ik vind het namelijk leuk om met het paranormale te spelen

jullie kenden me vroeger als grijzesimser, maar ik heet nu minermb. ik gebruik die naam voor de meeste spellen. ik had hem bedacht toen ik minecraft ging spelen. miner van minecraft en mb van mijn voor en achternaam

en als je me wilt toevoegen op de simssite ik heet maarten23: http://mypage.thesims3.com/mypage/maarten23

Laatst gewijzigd door minermb op wo 14 aug 2013, 13:12, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: minermb stelt zich voor

ik heb onlangs mijn naam veranderd in minermb. voor degene die zich afvragen hoe ik die heb verzonnen, het begon met minecraft. miner is van minecraft en mb is van mijn voor- en achternaam. nu gebruik ik die naam voor de meeste spellen.
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie