Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

yvanka14
Orgaandonor Orgaandonor

Bonjour!

Hallo,
Ik ben 20 jaartjes oud, ik woon in Frankrijk maar ik ben echt Nederlands.
Ik woon hier met mijn ouders, broertjes en zusjes in een 200 jaar oude watermolen waarin we gîtes (grote hotelkamers/appartementen) hebben en verder hebben we een camping. 's Zomers is het weer hier top, 's Winters hebben we sneeuw; VEEL sneeuw en ligt de skipiste om de hoek. Hartstikke leuk! Ik studeer aan de Franse Universiteit, bevalt wel goed :biggrin .

Ik volgde het Sims3Nieuws eigelijk al veel te lang zonder lid te worden, schandalig eigelijk! Dus ik dacht zo, laten we daar verandering in brengen.

Ik speel de Sims al vanaf het begin, ik heb ze allemaal gehad. Ik heb alleen wel periodes van verslaving, soms 3 maanden lang nonstop spelen, dan 2 maanden niet en dan begin ik weer. Zomers speel 'k 't zowieso weinig, dan is 't hier te druk.

Oké dat was 't zo wel weer!
Groetjes Yvanka
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Bonjour!

welkom!
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik woon hier met mijn ouders, broertjes en zusjes in een 200 jaar oude watermolen waarin we gîtes (grote hotelkamers/appartementen) hebben en verder hebben we een camping.
Als we ooit nog een S3N vakantie gaan organiseren weet ik alvast een leuk adresje dan :wink

:thumbsup welkom :thumbsup
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Bonjour mademoiselle(ofzoiets xD) Yvanka

leuk dat je je hier ook heb aangemeld :thumbsup :thumbsup

en zoals je al ziet zit ik hier sinds 28 juli(en nog wat eerder) dus het is hier helemaal geweldig :thumbsup :thumbsup
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie