Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Hello there!

Hallo allemaal!
Ik hoorde van de natte voeten groene vingers uitdaging en ik moest gewoon meedoen. Ik wil die Diadeem!

Ik ga straks ook gelijk beginnen met de dames. maar eerst:

Hallo!
Mijn naam is Soraya onlangs 18 geworden en al vanaf het begin verslaafd aan de Sims!
Ik houd van schrijven. Ik schrijf niet alleen verhalen maar ook nieuwtjes op sites. S3N nog iemand nodig? ;)

Bye ! :D

Laatst gewijzigd door FranSor op do 09 jul 2009, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Hello there!

Heya welkom .... verslaafd aan de Sims? Hoe kan dat nou :lmao:

En voorlopig hebben we teamleden zat: maar als we iemand zoeken geven we wel een gil. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: Hello there!

Welkom Fransor, veel plezier hier op het forum. En ondanks wat ben je 18 geworden? Zo erg kan het toch niet zijn om 18 te worden? :lmao:
FranSor schreef:Hallo allemaal!
Hallo!
Mijn naam is Soraya ondanks 18 geworden

Bye ! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Hello there!

Autorijlessen. Ineens hoor je 'volwassen' te zijn. Hierbij komen weer verwachten, rechten maar vooral plichten. Blegh.

Wil niets liever dan mij opsluiten in mijn kamer en simsen. Maar dat kan niet 'Kom bij de visite zitten, nu ben je groot'.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: Hello there!

Ow hoef jij nu pas bij de visite te komen zitten, nu je groot bent? Ik moest al vanaf heel pieps er altijd bij komen zitten, balen he :!:

Tussen haakjes, hartelijk welkom op dit gezellige forum, hopelijk ga jij het net zo gezellig vinden als ik. Nou, misschien beter niet, want dan kom je nooit aan simmen toe :lmao: .
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie