Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

27 berichten • Pagina 1 van 2

Raven
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Hay!

Hallo allemaal,

Ik ben Raven (naam van mn eerste sim in sims 3 :D die vorige week na eeuwen vol verjongingskuren en cheats dood is gegaan :cry).
Ik keek al vaak op simsnieuws en een paar weken geleden heb ik mij aangemeld. En wil zo nu en dan eens gaan mee babbelen.

Ik herinner me dat mijn zus ooit Sims (1) voor mij had gekocht, maar toen vond ik er niks aan (Ik snap op dit punt de 'kleine ikke' niet :?) Later toen ik wat ouder was speelde ik Sims 2 bij iemand en patsboem die moest ik ook hebben. Heb bijna alle uitbreidingen van Sims 2, maar die liggen nu met een laagje stof in een lade te vergaan... reden is natuurlijk Sims 3. Ik heb daarvan wel alle grote uitbreidingen.

Ik maak vaak een (vage) sim, maak een bijpassend (vaag) optrekje en speel er een tijdje mee. En heb een paar families waar ik al langer mee speel.
Heel (heeeel) erg veel zin in bovennatuurlijk en even veel zin in jaargetijden.
Ow en ik houd verder van lezen, tekenen en films.
Groetjes!
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Hay!

Welkom hiero! :laugh
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Hay!

Welkom ;D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie