Het is misschien erg raar dat ik me nu pas voorstel (jaar geleden) maar ik had eerlijk gezegd nooit van dit forum onderdeel gezien..

Nou zoals jullie weten ben ik Simhorselady, hoe ik op die naam kom is simper: Ik hou van sims ben dol op paarden (vertel ik straks meer over) en ben een meisje. Logish? Nouja..
Mijn echte naam is: Jodie, je spreekt het ook zo uit, dus niet met: Djodie.
Ik ben 12 jaar, bijn 13. Ben 1 september jarig. Ik ga na de zomervakantie voor mij al bijna afgelopen...Zit namelijk in regio zuid. Maar dan ga ik naar de 2de, ben een vroege leerling dus.
Mijn hobby's zijn eigenlijk vooral paardrijden, doe ik al vanaf dat ik 7 ben, wil graag een eigen paard, maar dat is iets te duur. Nou het paar zelf valt wel mee, maar de huurstalling veearts en al dat soorit dingen.
Ook sims ok natuurlijk veel, en verder ja..doe ik eigenlijk niet zoveel dan alleen huiswerk maken..
Ik heb 4 huisdieren: 2 ratten(vrouwtjes) Pip en Ukkie en 2 konijnen: Miepje en Bikkel: Vrouwtje en mannetje. Mijn vader heeft 11 kooikarpers en binnekort hebben we 1 goudvis.
Oja, mijn familie bestaat uit: Vader: Aart, moeder: Marieke, broer: Chris (16) en ik.
Ik denk dat dit het zo'n beetje is..Oneeee w8 ff
Misschien kennen jullie mijn dagboek wel, ik heb besloten om het dagboek voorgoed te stoppen! Er zijn 2 redenen 1: Er komen erg weinig reacties

Maar wees niet getreurd! Als jaargetijden uit is en ik heb hem, dan komt er een 10G!!
Dit was het wel.
MVG
Jodie (Simhorselady)
P.S. Nog mer vragen stuur me een Pm!
Laatst gewijzigd door Simhorselady op do 30 mei 2013, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.