Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Raineyl
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
265
Lid geworden op:
zo 01 apr 2012, 15:21

Helleuu!!

Wie ben ik?

Ik ben Raineyl, veel mensen spreken het een beetje verkeerd uit, dus ik zeg eventjes hoe je het goed uitspreekt : Rijniel, Haha. Ik ben op dit moment 11 jaar oud, maar over 13 dagen, of 14, 1 van de 2, word ik 12. 3 augustus. Mijn bijnaam is Smurf, zo noemen ze me omdat ik een klein, druk ventje ben. Daarom noemen sommige me ook wel stuiterbal... Gloednieuw ben ik niet op dit forum, nu ben ik hier 4, bijna 5 maand, maar bijna niemand kent mij omdat ik niet veel reageer... Verder... Tsja... Ben ik veel te vinden in het dagboeken forum, omdat ik dat het leukst vind, zelf heb ik ook een dagboek : "My Life." en ik zit na de zomervakantie in klas 1... Dat was het denk ik wel... :$

De Sims
Oke, ik ben (zoals ik het zelf zeg...) een full-time simmer. Wanneer het kan, sims ik. Ik ben alleen wel een late simmer, zo kwam ik er pas in 2010 achter dat er een sims 3 was (erg...) en speelde ik toen nog de sims 2. Toen ik ooit eens met een vriend naar de speelgoedwinkel ging om een videogame te kopen, zag ik De Sims 3. Het was liefde op het eerste gezicht en ik vergat het spel dat ik eigenlijk wou kopen gelijk, en zo speelde ik De Sims 3. Ik heb niet alle EP's, zo heb ik alleen Late Night, Levensweg, Wereld Avonturen en Showtime, maar zodra Bovennatuurlijk uit is koop ik die.

Nou dit was het dan... :$
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Helleuu!!

Haha, ben ik niet de enige die Smurf word genoemd :')
Welcomeee! :D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Helleuu!!

Wooh, welkom hierzo, Smurf! Nee, haha, geintje! :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Helleuu!!

Welkom =D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie