Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mier
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1058
Lid geworden op:
vr 06 jul 2012, 18:59

Hiyaa

Hee allemaal, ik ben nieuw hier en dacht: laat ik me even voorstellen, zodat jullie weten wie ik ben.

Mijn naam is Mira, maar iedereen noemt mij mier (vandaar ook mijn nickname dus, hehe) dus mogen jullie zelf wel kiezen hoe jullie me noemen. Ik kijk al een tijdje rond op het forum maar had er nog niet echt aan gedacht om een account te maken, maar omdat het me eigenlijk wel gezellig leek omdat het hier zo een leuke boel is, heb ik maar een account aangemaakt. :laugh

Ik speel al heel lang de Sims, en ik ben begonnen met de Sims 2 waar ik ook alle uitbreidingen en accessoire pakketten van had, alleen omdat ik ze niet zonder bugs en fouten op mn Mac kreeg, heb ik ze weggegeven aan iemand die ik ken. Ik heb nu ook alle uitbreiding en accessoire pakketen van de sims 3, dus je mag zeggen dat ik ze verzamel eigenlijk.. :sweatdrop

En, verder, weet ik niet zoveel meer te vertellen over mezelf. Alleen wil ik jullie wel nog waarschuwen, want volgens iedereen ben ik een heel druk monster, dusss... Tot op het forum misschien ! :swing
Afbeelding
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Hiyaa

Nee joh, het is juist leuk als er eindelijk weer eens een nieuw, actief iemand bijkomt! SN is weer rustiger aan het worden, dus dan is het nog extra leuk (:
Welkom Mira!
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie