Re: hallo ik ben wasbeerkdb en nieuw hier
ja ji

29 berichten • Pagina 2 van 2
dan ga je naar gebruikerspaneel profiel en dan wijzig onderschriftwasbeerkdb schreef:hoe zet je zon afbeelding onder je tekst![]()
dank je welastebest schreef:dan ga je naar gebruikerspaneel profiel en dan wijzig onderschriftwasbeerkdb schreef:hoe zet je zon afbeelding onder je tekst![]()
Ik zou gewoon een laptop met lekker veel schijfruimte nemen(zeg: 250 GB of meer), dan kun je ook andere dingen er op zetten.wasbeerkdb schreef:ik moet weten hoeveel plaats de sims 3 met beide uitbruidingen en het acsorwarispack (of zoiets) op een laptop ineemt dan weet ik welke laptop ik moet open
ik heb zelf maar 500 honderd euro en als ik dan een laptop koop moet ik noch geld over hebbenSnateraar schreef:Ik zou gewoon een laptop met lekker veel schijfruimte nemen(zeg: 250 GB of meer), dan kun je ook andere dingen er op zetten.wasbeerkdb schreef:ik moet weten hoeveel plaats de sims 3 met beide uitbruidingen en het acsorwarispack (of zoiets) op een laptop ineemt dan weet ik welke laptop ik moet open
weet iemand in welke winkel in een degelijke laptop voor een lage prijs kan kopenwasbeerkdb schreef:ik heb zelf maar 500 honderd euro en als ik dan een laptop koop moet ik noch geld over hebbenSnateraar schreef:Ik zou gewoon een laptop met lekker veel schijfruimte nemen(zeg: 250 GB of meer), dan kun je ook andere dingen er op zetten.wasbeerkdb schreef:ik moet weten hoeveel plaats de sims 3 met beide uitbruidingen en het acsorwarispack (of zoiets) op een laptop ineemt dan weet ik welke laptop ik moet open