Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: hallo ik ben wasbeerkdb en nieuw hier

wasbeerkdb schreef:ik moet weten hoeveel plaats de sims 3 met beide uitbruidingen en het acsorwarispack (of zoiets) op een laptop ineemt dan weet ik welke laptop ik moet open
Ik zou gewoon een laptop met lekker veel schijfruimte nemen(zeg: 250 GB of meer), dan kun je ook andere dingen er op zetten.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
wasbeerkdb
Orgaandonor Orgaandonor

Snateraar schreef:
wasbeerkdb schreef:ik moet weten hoeveel plaats de sims 3 met beide uitbruidingen en het acsorwarispack (of zoiets) op een laptop ineemt dan weet ik welke laptop ik moet open
Ik zou gewoon een laptop met lekker veel schijfruimte nemen(zeg: 250 GB of meer), dan kun je ook andere dingen er op zetten.
ik heb zelf maar 500 honderd euro en als ik dan een laptop koop moet ik noch geld over hebben
wasbeerkdb
Orgaandonor Orgaandonor

wasbeerkdb schreef:
Snateraar schreef:
ik heb zelf maar 500 honderd euro en als ik dan een laptop koop moet ik noch geld over hebben
weet iemand in welke winkel in een degelijke laptop voor een lage prijs kan kopen

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie