Na al die jaren Simsen heb ik me voor het eerst (buiten de 'officële' sites) geregistreerd bij een forum. Ik ben gek op fora, maar het kwam er nooit van denk ik. Terwijl de Sims spelen toch één van mijn blijvende hobby's is. Maar deze site vind ik zo leuk, lekker veel nieuws en het lijkt me gezellig. Dus, here I am.
Mijn naam is Wendy, geboren op 9 mei 1989. Ik woon in Zuid-Holland en ben gek op Simsen (goh), muziek luisteren, lezen, sport (kijken), naar concerten gaan en mijn huisdieren. Ik ben gestopt met school en werk nu een aantal uur, nog op zoek naar meer. Verder nog iets te melden? Hmm, op dit moment heb ik (weer) een Gilmore Girls-verslaving. Ik kijk dus veel, veel te veel, afleveringen van deze serie op een dag. Ik denk dat dat het wel zo'n beetje was.
Eindelijk...
23 berichten • Pagina 1 van 2

Re: Eindelijk...
welkom op S3N 
veel plezier hier

veel plezier hier

Welkom!

Welkomwelkom 
P.s. Het is wel eng hier hoor snachts! IK hoop dat je de groentjestest doorstaat...

P.s. Het is wel eng hier hoor snachts! IK hoop dat je de groentjestest doorstaat...

welkom 
ik dacht net effe 1999 te lezen :'D

ik dacht net effe 1999 te lezen :'D

Welkom op de site en veel plezier hier :gitaar

Welkom ooooooooooooooooo de ontgroening

Kyta
:applaus :applaus welkom op de site.. :gitaar

Welkom op :sims3nieuws , veel plezier hier! :applaus

Welkom!
Wat voor hisdieren heb je?
Sorry, ik kon het niet laten, ik ben nieuwsgierig

Welkom

Welkom... Welkom... Welkom... Welkom... Welkom... X123
Welkom

bienvenu

Welkom

teretulnud (dat is volgens de googlevertaler welkom in het Ests)
Iedereen bedankt!!! Wat een warm welkom!
) en nog meer konijnen hadden. Maar ik vind het gewoon super gezellig om ze om me heen te hebben.

Komt-ie dan. Ik heb 2 honden, 3 katten, 1 konijn en een vogel. Dat is voor dit gezin best weinig. Aangezien we eerst nog een stel cavia's (we hadden per ongeluk een mannetje en een vrouwtje en tsja, dan heb je kans dat je er ineens meer hebtHikari-desu schreef:Welkom!

Welkom nog
Ik zag je topic wat laat

Welkom hier!
Dan ben ik weer benieuwd WAT voor soort vogel
Ik heb zelf meerdere vogels, al heb ik er net toevallig 20 verkocht. Het werd te druk in de voliere.
Klik voor Bakie's vogels
Maar zijn er nu dus heeeeel veel van weg, bijna al de jngen die daar in het topic staan.
Behalve de valkparkieten, die heb ik nu nog 6 met de ouders erbij.
Dan ben ik weer benieuwd WAT voor soort vogel

Ik heb zelf meerdere vogels, al heb ik er net toevallig 20 verkocht. Het werd te druk in de voliere.

Klik voor Bakie's vogels

Maar zijn er nu dus heeeeel veel van weg, bijna al de jngen die daar in het topic staan.
Behalve de valkparkieten, die heb ik nu nog 6 met de ouders erbij.