Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Smolly89
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Eindelijk...

Na al die jaren Simsen heb ik me voor het eerst (buiten de 'officële' sites) geregistreerd bij een forum. Ik ben gek op fora, maar het kwam er nooit van denk ik. Terwijl de Sims spelen toch één van mijn blijvende hobby's is. Maar deze site vind ik zo leuk, lekker veel nieuws en het lijkt me gezellig. Dus, here I am.

Mijn naam is Wendy, geboren op 9 mei 1989. Ik woon in Zuid-Holland en ben gek op Simsen (goh), muziek luisteren, lezen, sport (kijken), naar concerten gaan en mijn huisdieren. Ik ben gestopt met school en werk nu een aantal uur, nog op zoek naar meer. Verder nog iets te melden? Hmm, op dit moment heb ik (weer) een Gilmore Girls-verslaving. Ik kijk dus veel, veel te veel, afleveringen van deze serie op een dag. Ik denk dat dat het wel zo'n beetje was.
Smolly89
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

Re: Eindelijk...

Iedereen bedankt!!! Wat een warm welkom! :D

Hikari-desu schreef:Welkom!
Wat voor hisdieren heb je?
Sorry, ik kon het niet laten, ik ben nieuwsgierig ;)
Komt-ie dan. Ik heb 2 honden, 3 katten, 1 konijn en een vogel. Dat is voor dit gezin best weinig. Aangezien we eerst nog een stel cavia's (we hadden per ongeluk een mannetje en een vrouwtje en tsja, dan heb je kans dat je er ineens meer hebt ;)) en nog meer konijnen hadden. Maar ik vind het gewoon super gezellig om ze om me heen te hebben.
Bakie
Oplichter Oplichter

Re: Eindelijk...

Welkom hier!

Dan ben ik weer benieuwd WAT voor soort vogel :P
Ik heb zelf meerdere vogels, al heb ik er net toevallig 20 verkocht. Het werd te druk in de voliere. :P
Klik voor Bakie's vogels ;)
Maar zijn er nu dus heeeeel veel van weg, bijna al de jngen die daar in het topic staan.
Behalve de valkparkieten, die heb ik nu nog 6 met de ouders erbij. :D

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie