Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

16 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimAnouk
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 11:45

Ehh.. Ik ben ...

Hallo!!
Ik ben SimAnouk. Waarschijnlijk weet je mijn echt naam wel! Ik heb ook een zus op deze site ze heet lrtz (volgens mij). Samen zijn we gek van Twilight. En daarom ben ik ook super blij met de nieuwste uitbreiding. Na middernacht! :laugh .
Ik zou niet weten wat ik meer moet vertellen :P . Mijn lievelings kleur is roze. Ik hou van paardrijden. Allemaal onzin. Maar ik heb nog wel wat vraagjes.

1.
Wat gebeurt er op de sims als je alle vaardigheden haalt. Win je of krijg je dan wat?

2.
Kun je iemand doden op de sims?

Verder... Ehh. Heb ik niks meer te zeggen. Komt omdat ik niet zo veel van schrijven hou. Dus... Ehh..
Hallo Iedereen :)

O ja.. Als je dingen wilt weten mag je het gewoon vragen. :$
Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open mijn deuren, en val van het balkon :P
Gebruikersavatar
SimAnouk
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 11:45

Re: Ehh.. Ik ben ...

ooh.. oke bedankt! Anders was het ook niet 12 jaar of ouder :)
Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open mijn deuren, en val van het balkon :P
Gebruikersavatar
SimAnouk
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 11:45

Re: Ehh.. Ik ben ...

maar dan heb ik nog 1 vraag: Want ik ben nu orgaandonor, maar hoe ga je dan een beroep hoger?
Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open mijn deuren, en val van het balkon :P
Gebruikersavatar
SimAnouk
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 11:45

Re: Ehh.. Ik ben ...

dankje wel! Ook jij Lrtz (dat is mijn zus)

Laatst gewijzigd door SimAnouk op di 27 jul 2010, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Ik hou van het leven, ik hou van de zon, ik open mijn deuren, en val van het balkon :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie