Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Effe over mij (lol)

Ben te lui om een nieuw verhaal te typen dus kopieer het maar even van de 'Teamleden' pagina:
Na 2 jaar niet actief te zijn geweest in de Nederlandse Sims community, ik was een hardcore World of Warcraft speler, begonnen begin 2009 de kriebels om ‘terug te keren’ naar het spel wat me zoveel plezier heeft gegeven.

Ik ben begonnen met de Sims in Maart 2003 en raakte er al snel verslaafd aan. Op het officiële Nederlandse Sims forum was ik erg actief: ik bracht er onder andere het laatste nieuws over het spel en elke dag hele lijsten met de leukste Sims 1 downloads. Dat resulteerde in meewerken aan de fansite Sim Parool waar ik lang het nieuws heb gedaan en waar we de release van Sims 2 hebben meegemaakt.

Ik speel altijd erg veel: zonder cheats of hacks of downloads: dat bevalt mij het beste. Het liefste speel ik met 1 familie die ik dan generaties lang laat rondrennen in het spel. Verder bouw ik veel huizen; met het maken van kleding en meubels heb ik niet zo veel.
Verder ben ik 48, woon in Amsterdam met Nana, mijn schattige jack russel van 12 en ... tja meer weet ik ook niet zo te vertellen :wink:
Afbeelding
Adoror
Mest analist Mest analist

Re: Effe over mij (lol)

Jaah de legendarische Hiki. :P Je werd nog senior in de tijd dat senioren nog zeldzaam waren :lmao: en het was echt :eek: toen je er ineens weer was met Spore en nog meer :eek: toen je die blog maakte maar nu is het :lmao:
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Adoror schreef:Jaah de legendarische Hiki. :P Je werd nog senior in de tijd dat senioren nog zeldzaam waren :lmao: en het was echt :eek: toen je er ineens weer was met Spore en nog meer :eek: toen je die blog maakte maar nu is het :lmao:
Ja die 'goeie ouwe tijd'... :lmao: en ben inderdaad effe uit de Sims scene geweest door Spore en WOW but the bitch is back :twisted:
Afbeelding
ModMod
Podium hulp Podium hulp

Ik ga je niet welkom heten op je eigen forum hoor! Ik ga je wel complimenteren, want ik vind het een hele leuke site en het forum lijkt me ook erg gezellig te worden!
Dus: ~chapeau~
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

:lol dit klinkt echt zo droog..
maar welkom en veel plezier op je eigen forum :)
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Hey Hiki! Nou leuk om dus zo toch een beetje meer te weten te komen over iedereen denk ik. En dan te lezen dat ik niet de enige "40-er" hier ben *Big smile*
Ben ook een tijdje sims af geweest hoor, maar het bloed (in dit geval de sims) kruipt waar het niet gaan kan he? Leuk om wat meer te lezen over je enne... Dank je voor dit forum!!! Het is echt heel leuk opgezet en ik heb er ook best wel veel aan!
franniewee
Mest analist Mest analist

Hiki, wat leuk dat je je nu even voorstelt. En dat na zo lange tijd. Geinig dat je ook niet meer 'piep' bent.
De Sims is gewoon voor iedereen (al hoewel mijn mannengezin mij altijd hartelijk uitlacht met mijn Simmies, diehards als ze zijn met X-box 360 en shooters en RPG's)
Keep up the good work. :thumbsup Ik heb al heel wat sites gezien, voorbij zien gaan en S3N bezoek ik elke dag. (echt waar (A) nou bijna elke dag)
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie