Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

18 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Een HELE late 'stel jezelf voor'

Helliehelleu,

Velen van jullie kennen me waarschijnlijk al, en dit is dan ook een zeer vreemd topic.
Maar hier kan ik wel kwijt wat ik nog te zeggen heb!

Nou, ik ben Stan, ik woon in Limburg en ben 14 jaar oud, ik ga nu over naar 3 havo en heb dan ook mijn profielkeuze dit jaar, hobby's? Nou, Sims, Skype, Twitter, Facebook en muziek, muziek en nog meer muziek! En zelfs het leren van talen mag ik als een hobby beschouwen.
'Talen? O___o' ja, talen. Ik vind het zeer interessant om talen te leren, ik ken er inmiddels vier, en dat zijn Frans, Engels, Duits en natuurlijk Nederlands. Ik spreek vloeiend Engels, Duits komt al derde taal en Frans als vierde taal. Ik wil ook HEEL graag Spaans, Zweeds en Italiaans leren. Zeer mooie talen allemaal! In het speciaal Spaans!

Ik ben op Simsnieuws sinds 28 oktober 2010, maar de naam 'Shevens' bestond toen niet. Ik heette toen Simsbear, maar omdat ik dat een zeer vreemde naam vond uiteindelijk had ik Hiki gevraagd of ik mijn naam kon veranderen. En toen werd het Shevens, waarom Shevens, ik weet het zelf niet eens. Ik verzon het ter plekke!

Ik heb ook een dagboek op Simsnieuws, en dat is The Girl Next Door, maar daar is voor 8 dagen nog geen tot weinig activiteit, ik was bezig met de zomeruitdaging, heel leuk allemaal. Maar ik vind dat dagboek wel pittig, ik kende die Sims helemaal niet, en om 1 2 3 in een familie te springen die je niet eens kent vind ik ook wel moeilijk.

Ik speel Sims vanaf de Sims 2 (ik begon in 2006 of 2007)
Ik had toen samen met mijn vader de Sims 2 en de Sims 2 Gaan Het Maken gekocht, later had ik de Sims 2 Op Reis en de Sims 2 IKEA accessoires en de Sims 2 Keuken & Bad accessoires, de andere spellen had ik later geleend van een vriend en geïnstalleerd!
In 2008 kwam ik er opeens achter dat De Sims 3 aangekondigd was, ik ging door het lint! Het tandenpoetsen vond ik zo geweldig en de graphics natuurlijk.

Ik denk dat dit het wel is, mocht je meer willen weten kan je altijd vragen! :D
Groetjes,

Shevens
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Een HELE late 'stel jezelf voor'

Imme schreef:Welkom :D

Leuk dat je zoveel talen kan :D . Waar heb je het geleerd? Of ben je tweetalig opgevoed dat je zo goed Engels kan?
Nou, toen ik 7 was begon ik met IMVU te spelen, en vandaar kan ik nu Engels, ik sta er ook een 10 gemiddeld voor :fluit
En Duits en Frans heb ik op school geleerd, al leer ik ook nog heel veel Engels op school hoor!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Een HELE late 'stel jezelf voor'

marlinde schreef:Hoi (:
Wauw, wat een talen :o Wil je er later ook wat mee doen?
Ja! Helemaal :o
Ik leer nu Spaans, al kan ik nu pas het begin ^^
Ik vind het alleen zeer irritant dat ik van Frans nog niet echt geweldig veel weet, het is zo'n vreemde taal vergeleken met Engels, Spaans, Nederlands en Duits. Dus dat maakt het toch anders.
Ik dacht dat Spaans en Frans toch een beetje gelijk met elkaar op zouden gaan, maar toch niet ;\
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie