Na enige tijd weggeweest te zijn uit de sims (2) communitie ben ik nu weer terug. Sommige kennen mij wellicht (waarschijnlijk niet maar toch..) onder de naam iamlex die ik enige tijd gehanteerd heb. Xelles is ook de naam van 1 van mijn characters in het spel world of warcraft en daar zullen de meeste van jullie mij van kennen denk ik.
Goed even iets over mijzelf dan maar..., Ik ben 18 jaar en studeer in amsterdam (informatica). Ik woon daar niet, dus mag elke dag zo'n 1,5 uur reizen. Verder deed ik aan tennis maar daar ben ik maar mee gestopt omdat ik toch telkens vergat te komen

Sims 3 heb ik nog niet bijzonder veel gespeeld omdat ik mij tot voor kort nog veel bezig gehouden heb met andere games zoals WoW. Van sims 2 heb ik alle uitbreidingen behalve en paar van die kleine zoals IKEA, heb het altijd met veel plezier gespeeld en heb veel films, huizen en zelfs recolers gemaakt totdat mijn computer opeens sims 2 niet meer leuk vond om op te starten (te veel downloads). De sims 3 gelukkig wel en ben hem nu vollop aan het ontdekken en hopelijk ga ik weer vele huizen en films maken

Veel meer interessants is er niet te vertellen denk ik, mocht je toch nog wat te vragen hebben (wat ik mij absoluut niet voor kan stellen