Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

52 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Hallo allemaal!

superfan schreef:Domme kip meld je :twisted

en nee niemand buiten ons 2 heeft een codenaam :twisted xD
Oké, dusseeeehhhmmm jij bent... Superfan... ennehhmmmm dan is... er een lelijke alien... Maar ook een schoonmakerfan en een domme kip...

Even kijken of ik hem geheel volg hoor... Wil tenslotte niet jullie operatie New kid in de war schoppen... *Gaat haar aantekeningen na* Ahmmmm juist ik geloof dat ik het beeld compleet heb... Wie van jullie geef ik nou dit pilletje met groen randje? En wie krijgt het prikje? Niet allemaal tegelijk, want ik heb maar één voor elk dus wel duidelijk zijn in je aanmelding. xD :twisted xD
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: Hallo allemaal!

Hoi Simgandr,

welkom hier dat je maar een hoop lol mag beleven aan dit forum.
Wat betreft die twee mannekes, vergeet je de suiker niet in de cocktail? Minimaal 6 klontjes doet het wel.
Ze zijn verder wel lief hoor, het zijn net twee jonge rotweillertjes, enthousiast, speels en op zijn tijd een beetje lomp.

Wat heb je voor poezelige poezels?
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Hallo allemaal!

Elodie schreef:Hoi Simgandr,

welkom hier dat je maar een hoop lol mag beleven aan dit forum.
Wat betreft die twee mannekes, vergeet je de suiker niet in de cocktail? Minimaal 6 klontjes doet het wel.
Ze zijn verder wel lief hoor, het zijn net twee jonge rotweillertjes, enthousiast, speels en op zijn tijd een beetje lomp.

Wat heb je voor poezelige poezels?
Laat me het makkelijk maken... Monumentje terwijl ik de foto's hier probeer neer te zetten...
Afbeelding
Links (de grijze) is Sharduul en rechts (de gapende kleine koekat) is Sayeeda.
Beiden europesche korthaar katten... Hoewel er mogelijk bij Sharduul brits korthaar in de familie voorkomt is dat niet zeker... Hij is namelijk een katje dat ik ooit zelf als inspectrice van de dierenbescherming weg heb gehaald bij mensen.

Nou en als de katten er staan laat ik ook maar even de hond showen... Dit is mijn malle Beau'tje... De keeshond met ijsbeer complex :P

Afbeelding
Hij ehm gaat niet graag op de foto geloof ik :P
Gebruikersavatar
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
434
Lid geworden op:
di 04 mei 2010, 21:07

Re: Hallo allemaal!

ow die KEES hij is geweldig,

net als je katjes. Nog iemand die de term "koekat" kent, meestal kijken mensen mij heel raar aan als ik zeg:" wat heeft u een mooie koekat." :-))

Ik ben de blikopener van twee britten.
OMG, ik ben tante geworden
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Hallo allemaal!

Elodie schreef:ow die KEES hij is geweldig,

net als je katjes. Nog iemand die de term "koekat" kent, meestal kijken mensen mij heel raar aan als ik zeg:" wat heeft u een mooie koekat." :-))

Ik ben de blikopener van twee britten.
Ahwww dank je! Ja, de term is mij nog heel bekend... Eigenlijk ken ik niet anders dan die term... Okay op de Tuxido kat na dan... Maar die hebben meer zwart...
Beau'tje zal zich zeer vereerd voelen dat jij hem zo geweldig vind... Hij denkt nog altijd dat de hele wereld hem te druk en te vervelend vind (hij heeft een behoorlijk nare achtergrond in de eerste twee jaren van zijn prille leven gehad). Maar ik vind hem gewoonweg reuze. Nou moet ik dat niet teveel zeggen want daar wordt ie verlegen van en weet ie niet meer wat ie met zichzelf aan moet. Dat is geen geintje maar een feit...

Brittjes zijn ook heel cool! Mijn zus had destijds een koppeltje. Mooie ogen in een prachtige ronde kop. En een brilliant karakter ook. Knuf voor de kittycats! :)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Hallo allemaal!

Hikari-desu schreef::love
jouw dieren zijn zoo cute
Ahhhhww dank je! (Bloost) Ja, ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik me geen raad zou weten zonder ze hoor. Sharduul geeft pootjes, Sayeeda springt vanaf de grond in mijn armen en Beau... Ahhh die houdt van knuffels krijgen en zijn roze aapje "Pinkie" slopen. In mijn opinie zijn alle dieren geweldig... Maar natuurlijk hebben die van mij net een tikkie meer LOL. Als je op YouTube zoekt op DutchieOnline, kan je een video zien van Sharduul in de zomer. Arme knul had het zoooo warm. En er is ook een video over "Pinkie" van Beau, kan je zien wat hij verstaat onder "spelen" (hij ontkent nog altijd dat hij meer sloopt dan speelt...)
Video's zijn wel in engels maar ik geloof niet dat jij daar moeite mee had... :)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Hallo allemaal!

superfan schreef:operatie New kid word New kid with Dog xD
en al veel plezier *op sneaky toon XD*
xD
Ennehhhm niet "Operatie New kid with Dog and cats"?????? Je moet natuurlijk niet die twee haarballen uitvlakken he, dan voelen ze zich genegeerd en katten willen alles behalve geneerd worden hoor...
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Hallo allemaal!

SimGandr schreef:*Heeft ondertussen een counterplan in werking gesteld en is op alles voorbereid... Wrijft haar handen en grijnst vervaarlijk terwijl ze gniffelend fluisterd "Mij maak je nie gek!"* :twisted :sneaky :twisted
Oeh. De spanning... :O
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Hallo allemaal!

Hoi SimGandr,
Leuk dat er nog meer actieve 'oudere Simmers' aanwezig zijn. Ik ben ouder dan jij, maar ik was toch niet van plan me een 'theemuts' te noemen. Je bent zo jong als je je voelt. Zo zag ik gisteren een programma over 'grijsharig tuig'. Dit was een groep hoogbejaarden die in een koor zongen. (b.v. I feel good en Yes you can can van de Pointer Sisters.) Behoorlijk swingend en ze hadden veel lol en hadden uitvoeringen en zo. Kijk zo kan het ook dacht ik nog. (ff compleet off topic) Dus welkom hier. gr. Fran
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie