Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

wisy1
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 14 mei 2012, 00:19

Mijn sims 3 launger werkt niet

Ik heb een probleem :?

ik heb mijn sims 3 geinstaleerd gewoon normaal met de cd gekocht in de winkel. Sims stond al op mijn pc en deed het prima toen moest mijn pc opnieuw geinstaleerd worden en daarna, opnieuw geinstaleer, en dan zegt die "sims3launcher werkt niet meer" en dan kan ik kiezen uit online naar een oplossing zoeken of het programma sluiten, geen van bijde werkt.

Nou heb ik ook sims middeleeuwen en daar doet die precies het zelfde:(

ik heb allleees al geprobeert: opnieuw insteleren, me .net geupdate, direct x geupdate, etc. helaas met niks succes gehad :cry

ik zoek het normaal allemaal zelf op enzo maar ik kom er echt niet meer uit en hoop dat iemand me hier kan helpen!
Gebruikersavatar
petra231191
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
28
Lid geworden op:
do 15 dec 2011, 18:18

Re: Mijn sims 3 launger werkt niet

be mij had hij hetzelfde probleem
'sims 3 launcher werkt nier'
al 3 keer verwijderd (met revo) en nu is ie terug aan het instalere zonder dat ik de serienummer moet intype
pff ik denk dat mijn computer naar de knoppe is :(

editt:
ik denk dat ik het gevonde heb :)
toch veegt revo niet alles weg er stond blijkbaar nog een mapje van ea games in mijn documenten
en heb ea download manager der ook is afgegooit en toen werktie wel weer ! :)
Afbeelding
kalleteen
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 24 feb 2013, 00:52

Re: Mijn sims 3 launger werkt niet

ik heb deze week sims 3 basis gekocht.
alles geïnstalleerd. Het spel werkte.
2 dagen geleden na het verkennen van sims 3, installeerde ik sims 3 Diesel (om meer kledingkeuze te hebben). Ik heb het spel 1 avond kunnen spelen en afgesloten.
Vandaag wou ik weer gamen en ik kreeg geen toegang tot het spel.
Als ik op de knop 'spelen' duw, gebeurt er niks ! Geen waarschuwing of zo, mijn disc geraakt precies niet aan de praat. Opstarten via het menu 'start' lukt ook niet. Opstarten via de C/schijf lukt ook niet!
Ik word hier zot van ! Ik voel me bedrogen door dit spel ! want ik heb nog een uitbreiding gekocht nl. de sims townlife. ja, als het na 1 uitbreiding nog niet gaat dan zal het met de 2e zeker niet gaan!
K heb alles verwijderd in configuratie- programma's verwijderen en alles opgevolgd zoals aangegeven.
Daarna terug alles gedownload. Het werkt nog steeds niet ! Kan iemand me helpen ?????
Ik ken niet veel van computers dus stap per stap uitleg aub.

Weergave- en sorteeropties