Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

15 berichten • Pagina 1 van 1

Alanta
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
ma 12 mar 2012, 16:33

Spel sluit steeds af

hoi,
ik heb donderdag een Digitale Download gekocht van de Sims 3 showtime en ben begonnen met het maken van een nieuwe familie.
Vandaag had ik de familie af en wilde ik ermee spelen, maar toen ik de familie wilde plaatsen sloot het spel zichzelf af (waarschuwing; de sims 3 reageert niet meer).
vervolgens heb ik nog een aantal keer geprobeerd de familie te plaatsen. elke keer kwam ik zeg maar wel een heel klein stukje verder (een van mijn sims heeft een aantal stappen voor het huis gezet), maar dan sloot het spel zich toch weer af.

het enige wat ik nu kan met het spel is CAS en Stad Bewerken, maar zodra speelmodus aan wordt gezet loopt het spel vast =(

ik wil graag het spel kunnen spelen want wat ik er tot nu toe van gezien heb zag er erg mooi uit - weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?..

iig bedankt =)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spel sluit steeds af

Ik ben erg bang dat het door de patch komt van Showtime. Heb je de patch die op 9 maart is uitgekomen gedownload? Of weet je dat niet.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Spel sluit steeds af

Ja, waarschijnlijk is het een bug van de patch, die ervoor zorgt dat je game zich afsluit, helas is er altijd wel wat met de patches van EA.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Spel sluit steeds af

@Alanta: Dit is een probleem die vaak terug komt. Dit probleem heb ik ook wel eens. Heb je geen rare downloads of iets in je spel? Patchen kan helpen, maar ook niet altijd!
Alanta
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
ma 12 mar 2012, 16:33

Re: Spel sluit steeds af

@simmiefan; bedankt voor de tip, maar helaas heb ik nog niet eens genoeg voor opslaan laat staan even spelen, het spel sluit al na ongeveer 4 seconden af ;)
AnsjJ2 schreef:@Alanta: Dit is een probleem die vaak terug komt. Dit probleem heb ik ook wel eens. Heb je geen rare downloads of iets in je spel? Patchen kan helpen, maar ook niet altijd!
ehm... niet dat ik weet - ik heb een haarstijl ooit gedownload van dat Anubis-mensje, maar die is wel redelijk betrouwbaar toch?.. verder heb ik wel downloads in mijn spel maar dat zijn uitsluitend spullen uit de store; ik heb verder niets van andere fansites of van de uitwisseling.

Weergave- en sorteeropties