Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Problemen na patch 1.31

Nadat ik patch 1.31 geinstalleerd heb, doet het ene probleem zich na het andere voor...
Het begon ermee dat mijn kat niet meer bestuurbaar was.. Ik heb al vanalles geprobeerd, zoals resetsim, uit huishouden plaatsen en weer erin, helemaal verwijderen.. maar de kat bleef in mn huishouden (slapend!) en werd door niks bestuurbaar. Dus uiteindelijk heb ik de game opnieuw opgestart, en toen deden de volgende problemen zich voor:
* kat was nog steeds niet bestuurbaar;
* het zag de sims niet meer in het besturingspaneel;
* ik had geen geld meer?;
* behoeftes blauw in plaats van groen;
* zodra ik verhuis en weer terug wil verhuizen naar mijn favo huis, lukt dit niet omdat er blijft staan "kunt niet verhuizen want stadbewerken is op dit moment niet mogelijk";
* zodra ik een nieuwe kat probeer te adopteren, komt er maar niemand en heb ik hetzelfde probleem met stadbewerken;
* zodra ik probeer een kopie van mijn huishouden op te slaan in de bibliotheek, blijft hij zeker 10 minuten steken "op bezig met verwerken", en moet ik van ellende de game afsluiten via taakbeheer..

Ik erger me er gewoon over aangezien ik al heel lang bezig ben met een huis inrichten, waar ik al super veel tijd in gestoken heb en ik dat huis ook niet gekopieerd krijg door het lange "bezig met verwerken", en ik dus helemaal opnieuw zou moeten gaan beginnen..
Ik weet overigens niet of een nieuwe game wel goed werkt..

Hebben nog meer mensen problemen na deze patch of ben ik de enige?
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Problemen na patch 1.31

Hmm ja, het huis waar ze in wonen is al gedownload...
Ik denk dat ik maar gewoon eens probeer een nieuwe game op te starten :(
Heb t wel echt even gehad met EA, is elke x wel iets wanneer je een patch download of nieuwe uitbreiding installeert.. Misschien moeten ze hun deadlines eens wat verlengen en meer tijd erin steken voordat ze iets uitbrengen
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Problemen na patch 1.31

Tja, ik snap wel wat je bedoelt... Ik erger me vaak ook dood aan bugs waar EA maar niets aan doet! Hopelijk komt er snel een oplossing voor deze problemen en anders maar weer wachten op de volgende patch, die hopelijk de problemen oplost ;)
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
sims3 showtime
Snackventer Snackventer
Berichten:
56
Lid geworden op:
za 04 feb 2012, 13:45

Re: Problemen na patch 1.31

hm ik snap dat niet ik heb de patch ook geinstaleerd en heb geen problemen met de sims3 maar ik lees dat jij niet de enge bent met probleem dat word nog wat met showtime daar zit de patch ook in verwerkt
Gebruikersavatar
sims-mike
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1864
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 08:39

Re: Problemen na patch 1.31

Ik heb gisterenmorgen de nieuwe patch geïnstalleerd.
En toen ik in de bouwmodus iets nieuws en gratis downlaode viel het spel uit en terug aan.
Maar na enkele seconden zat het spel muurvast.
Spel terug opgestart en wederom bij de bouwmodus kreeg ik problemen waardoor het spel langzamer en vast kwam te zitten.
Ik heb toen gewoon mijn PC heropgestart en sinds dan heb ik geen problemen meer gehad en kon ik spelen tot 's avonds laat.
De vorige dagen had ik problemen met het afsluiten van het spel maar nu de nieuwe patch geïnstalleerd is sluit het spel zonder problemen af.

Weergave- en sorteeropties