Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Luutie
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
zo 10 jan 2010, 15:31

Spullen in/door elkaar? Stoelen in tafel,baby onder wieg etc

Ik heb na een update steeds allerlei spullen die 'door'elkaar zitten. Allemaal gedownloadden dingen. Bijvoorbeeld een tafel met 5 stoelen, maar die zitten in de tafel. De magnetron zakt door het aanrecht heen. De baby ligt onder de wieg, mensen kunnen neit in de bedden liggen of op banken zitten. Ik hoorde dat dit een fout was en op te lossen was. Kan iemand mij helpen?

Thnkx!
Gebruikersavatar
Luutie
Snackventer Snackventer
Berichten:
52
Lid geworden op:
zo 10 jan 2010, 15:31

Re: Spullen in/door elkaar? Stoelen in tafel,baby onder wieg

thanx maar ik weet niet of dat precies is wat ik heb, want volegns mij ehb ik 1.26 nog niet gedownload (hoe kan je dat zien?)(er staat versie 10.0.96.014001) en er staat dat je die fouten niet ziet, en bij mij zie je het juist wel maar kan je opzich de bedden enzo nog wel gebruiken. Is het dan hetzelfde?
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Spullen in/door elkaar? Stoelen in tafel,baby onder wieg

Ik bedoel dat je stoel, tafel of bed er op zich heel normaal uitzien, TOTDAT een simmetje erop wil gaan zitten of zo, dan reageert het object niet zoals het hoort en dat zie je natuurlijk wel.
Natuurlijk kun je alles tot op zekere hoogte gebruiken, je spel crasht er niet van, alleen ziet het er vreselijk uit.
Echt het probleem dat je beschrijft is zeker weten het probleem met de rig-codes.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Spullen in/door elkaar? Stoelen in tafel,baby onder wieg

^met het installeren van Beestenbende is als het goed is gegaan je game gepatched.
Er bestaat overigens een progje dat laat zien welke patches je allemaal hebt en zorgt ervoor dat je game manueel gepatcht kan worden.

https://www.modthesims.info/d/409829
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties