Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

vraagje van technofoob

Na een half uur spelen voelt mijn computer zeer warm aan en valt de sims vaak uit (spontaan of bij saven en meteen afsluiten). Nu heb ik een computer die normaal gezien dit spel makkelijk aan moet kunnen (Intel core 2 quadprocessor met 2,4GHz) een NVidia-grafische kaart en ik denk 8MB-werkgeheugen. Ik hoor overal dat je computer dan niet voldoende afkoelt maar heb net alles met een stofzuiger schoongemaakt (stof weggehaald) en denk dat er dus geen probleem daar is. Nu komt de vraag: hoe kan ik de computer beter afkoelen (bv uit de computerkast met open voorgedeelte halen of ventilator erop richten of...). Please help want als je elk half uur moet stoppen met spelen gaat de lol er vrij snel af kan ik je verzekeren!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: vraagje van technofoob

Heb je op je processor koel-pasta zitten? Of is dat nog koel pasta van uit de fabriek? Weet je niet waar ik het over heb?? Kijk dan hier hoe en wat je moet doen, doe dit ALLEEN als je computer geen garantie meer heeft etc. link

Sowieso moet je een computer nooit helemaal afsluiten in een kast. Toen ik nog thuis woonde heb ik een gat ter grootte van de PC die ik toen had, uitgezaagd en had nergens meer problemen meer mee.
hakkelaar
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 12 nov 2011, 03:36

Re: vraagje van technofoob

Mijn computerkast is aan de voorkant open en heeft aan de achterkant gaten waar kabels enzo door kunnen dus dat is het niet.....maar weet iemand waarom de computer zo heet wordt (ligt het aan "slecht afkoelen" of aan "oudere videokaart") of moet ik dan toch maar die koelpasta gaan kopen? Of ligt het aan het feit dat ik nog steeds XP erop heb staan (omwille van oudere games die het op Windows 7 niet of niet goed doen).

Weergave- en sorteeropties