Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Sims valt telkens uit

Hallo!!

Heb maar weer eens een probleem met mijn sims..phh!
Vorige keer had ik ook al het probleem dat mijn sims uitvielen na een half uurtje spelen toen ik Beestenbende net had geinstalleerd. Dit probleem is vanzelf weggegaan.

Nu heb ik Slaap-en Badkamer Accesoires geinstalleerd. Was enorm enthousiast naar alle nieuwe voorwerpen en kledingstukken, maar tot op heden heb ik hiertoe de kans nog niet gekregen.
Nadat ik mijn game heb geladen (of het nu een nieuwe of een bestaande is), valt mijn spel uit na enkele minuten. Het ene moment hangt ie vast, het andere moment valt ie zonder pardon uit.

Wat kan ik hieraan doen?
Mijn pc kan het spel aan, de opties staan allemaal in het midden (terwijl deze best op hoog kunnen staan, maar dan gaat het niet zo vlot naar mijn zin).

Pc gegevens die in CCleaner staan (weet niet waar ze ergens ander te vinden, ben een kleine leek op vlak van pc):
Pc draait op Windows 7 Ultimate 64-bit
Pentium Dual-Core CPU E5400 2.7ghz
4gb ram
ati radeon HD 4300/4500 series


Alvast bedankt!!
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: Sims valt telkens uit

Zelf ben ik ook geen pc-wizzkid, maar bij MTS hebben ze wel de kennis in huis. Hier wordt uitgelegd hoe je je pc specs kunt opzoeken en in het forum helpen ze je daar verder. T'is wel in het Engels, hopelijk is dat geen probleem.
http://simswiki.info/wiki.php?title=Gam ... stem_Specs en het forum hier
https://www.modthesims.info/forumdisplay.php?f=551
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Sims valt telkens uit

Het Engels op zich is geen probleem, maar de Engelse computertaal is nu net wat anders...

Maar ik ga een poging wagen ;)
Bedankt voor de tip Franniewee.


EDIT:
Heb deze stapjes (http://www.modthesims.info/wiki.php?tit ... me_Problem) allemaal overlopen en verwijdert wat zij zeiden. Heb het spel zonet opgestart en valt weer onmiddelijk uit :(
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Sims valt telkens uit

Heb je tip gebruikt Mich, maar nog steeds niets...

Heb nu alles opnieuw geinstalleerd (en de vorige restjes ook verwijdert), maar nog steeds niet.
Enkel wanneer ik de laatste 2 pakketten (Showtime en Slaap-en Bedkamer) wegdoe, kan ik spelen.

Vind het heel vreemd, want men vriend geeft ook aan dat mijn pc sterk genoeg is om het spel op volledig hoge instellingen te draaien (heb alle op de helft gezet zodat het nog vlotter gaat).

Op het MTS-forum is er niet echt hulp gekomen, jammer :(
Hoop dat iemand me van hier nog kan helpen?
Wil namelijk erg graag showtime spelen!
Origin accountnaam: 'Sarientje'

Weergave- en sorteeropties