Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Mijketje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
za 21 jan 2012, 22:02

foutcode 12

Halloo,
Soms krijg ik bij het opslaan foutcode 12. dan moet ik afsluiten zonder opslaan en is heel mijn spel verloren. Er is er een manier om dit op te lossen? want het is echt wel heel vervelend!
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: foutcode 12

Misschien, kan je is proberen om opslaan als te doen. In plaats van gewoon opslaan.
Het klinkt raar, maar het werkte een keertje bij mij. Weet alleen niet of dat ook met foutcode 12 was.
Probeer het is. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kaliope
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
wo 31 aug 2011, 18:37

Re: foutcode 12

Foutcode 12 is redelijk makkelijk op te lossen:

Wanneer het opslaan mislukt en je game staat nog open. Minimaliseer dan eventjes. NIET afsluiten.

Ga dan naar \Documents\Electronic Arts\The Sims 3\ en dan naar de map Saves, waar u savegames dus staan.
Dan knip je alle bestandjes daar met de naam van de game die je probeert te saven en plak ze naar een nieuwe map die tijdelijk is.
bv.: Als mijn savegame "Sunset-Valley-1" heet. Knip en plak ik alle bestandjes met de naam "Sunset-Valley-1". Dit is meestal 1 map en het kan zijn dat het nog een paar andere bestandjes zijn met de extensie ".legacy" en ".backup".

Als je deze allemaal hebt geknipt en geplakt probeer je gewoon terug opnieuw op te slaan.
Dit zou moeten werken (bij mij lukt het meestal ;) )
Als het is gelukt mag je die tijdelijke nieuwe map gewoon verwijderen en kan je ongestoord verder spelen.

Happy simming :swing
Mijketje
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
za 21 jan 2012, 22:02

Re: foutcode 12

'Opslaan als' heb ik al heel vaak geprobeerd en dat werkte niet.
ik heb ondertussen gedaan wat je zei, en ik hoop dat het werkt, maar ik sla nu toch om het half uurtje op, omdat ik toch schrik heb dat het niet is gelukt.
Maar dank je wel!

Weergave- en sorteeropties